ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشمنان اسلام از مسجد هراس دارند و به جدال با آن می‌پردازند

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ،‌امام جمعه آبپخش در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبپخش با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین توصیه‌های بزرگان دینی به مسلمانان است و امیدوار هستیم بتوانیم با دوری کردن از گناه و پیشه کردن تقوا به سعادت دنیا و آخرت برسیم.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی مساجد را یکی از نعمات خداوند خدا بر روی زمین دانست و اظهار داشت: مساجد سکوهای پرتاب انسان‌ها به سوی خداوند متعال است و همه ما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر جایگاه و منزلت مسجد در اسلام خاطرنشان ساخت: خداوند مساجد را بعنوان خانه و جایگاه خود در روی زمین معرفی کرده و هنگانی که در تاریخ اسلام جایگاه اسلام و تاثیر مسجد را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم مساجد همیشه پایگاه‌های اصلی دشمنان بوده‌است.

رضایی افزود: همیشه دشمنان اسلام با مساجد در جنگ و جدال بوده‌اند و همیشه تلاش در تضعیف این پایگاه معنوی داشته‌اند.

این مسئول ادامه داد: وقتی رسول‌الله (ص) مسجد خود را بعنوان مسجد و پایگاه مسلمین در شهر مدینه مطرح ساختند ، دشمنان دین مبین اسلام برای مقابله با آن مسجد ضرار را بنا نهادند.

خطیب جمعه آبپخش تاکید کرد: در 32 سال انقلاب اسلامی و قبل از آن مسجد بعنوان پایگاه انقلابیون مطرح بود و همیشه حرکات انقلابی از مساجد آغاز شده‌اند و جوانان انقلابی همیشه در مساجد تربیت شده‌اند.

حجه‌الاسلام خداداد رضایی با تاکید بر اهمیت شب قدر ، اذعان داشت: باید توجه داشته باشیم که مقدرات ما در شب قدر تعیین می‌شود و در این شب روح و ملائکه بر امام عصر(عج) نازل می‌شوند و مقدرات ما را خدمت ایشان عرضه می‌دارند ، نکند مقدرات و سرنوشت خود را اینگونه رقم بزنیم که امام عصر (عج) از آنها تاسف بخورند.

وی تصریح کرد: شب قدر برای همه شب حساسی است و به همین خاطر است که ائمه معصومین (ع) ما را به شب زنده‌داری در این شب توصیه کرده‌اند.

رضایی با بیان اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم ، عنوان داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم به همه افرادی که مسئولیتی بر دوش ایشان نهاده شده توفیق خدمت‌گذاری به نظام و مردم را دهد.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است که در آن مسئولین خدمات ارزنده‌ای که در طول یک سال اخیر ارائه داده‌اند را به مردم ارائه دهند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان و کارگزاران نظام ابراز داشت: باید واقع گرایانه به مسائل نگاه کنیم ،هم به نکات مثبت اشاره داشته باشیم  و در راستای تقویت ایشان گام برداریم و هم به نکات منفی توجه داشته باشیم و در راستای رفع نواقص تلاش کنیم.

وی خاطرنشان ساخت:‌ خدماتی که مسئولان نظام جمهوری اسلامی در سالیان متمادی ارائه داده‌آند قابل تقدیر است ولی این به معنای نبود مشکلات نیست ، هم‌اکنون مشکلاتی نیز وجود دارد که مسئولان با همت و تلاش در راستای آن باید گام بردارند.

رضایی با یادآوری روز قدس که در آستانه آن قرار داریم ، عنوان داشت: معمار کبیر انقلاب ،‌جضرت امام خمینی (ره) ، این روز را بریا دفاع از مظلومین عالم نامگذاری کردند و در این روز از به هم پیوستن قطرات مسلمین عالم اقیانوس مواج صفوف مسلمین در راهپیمایی روز قدس شکل می‌گیرد و به جهان استکبار اعلام می‌کنند که همه مسلمانان واحد و یکپارچه به مبارزه با مستکبرین عالم برمی‌خیزند ،‌گرچه عده‌ای از مسلمین در خط مقدم این مبارزه قرار دارند.

خطیب جمعه آبپخش گفت: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل موج بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه شکل گرفته از اهمیت خاصی برخوردار است‌ ، به معنای حمایت از تمامی این حرکات است و باعث ‌می‌شود دشمنان اسلام احساس ضعف بیشتری کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد