ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

داشتن روحیه ولایت‌پذیری مهم‌ترین ویژگی مجلس موفق است


ندای آبپخش، مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی هستیم و این اقتدار مرهون تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری است که به خوبی کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند.
محمد رضایی در ادامه با تشریح ویژگی‌های جریان‌های سیاسی گفت: جریان شناسی، زمان‌شناسی، جبهه‌شناسی و دشمن‌شناسی از مهم‌ترین شاخصه‌های یک جریان فعال و پویاست.
رضایی خاطرنشان کرد: در هر عصری بدون توجه به این شاخصه‌ها نمیتوان از گذر حوادث پیش رو و فتنه‌های رنگارنگ که گاهاً ماهیت به ظاهر دینی و موجه دارند گذر کرد و انسان بصیر، مجهز به این نشانه‌ها با چاشنی روح ولایت‌پذیری است.
وی تصریح کرد: ولایت‌پذیری تبلور اندیشه زلال و نورانی هر مسلمان صاحب فکر و بابصیرت است.
این تحلیل‌گر سیاسی در ادامه با تقسیم افراد به سه دسته در بحث زمان‌شناسی یادآور شد: برخی جلوتر از زمان هستند، برخی همراه با زمانند و برخی عقب‌تر از زمان قرار دارند.
رضایی گفت: آنان که عقب‌تر از زمانند از بصیرت لازم برخوردار نیستند و آنان که همراه زمانند هر لحظه خطر سقوط دارند، زیرا یک لحظه غفلت کافی است از مسیر حق جدا شده و عقب بمانند؛ اما آنان که جلوتر از زمانند در گذرگاه‌ها و کش و قوس‌ها و فتنه‌ها و انحرافات به خوبی گذر کرده و دیگران را نیز در این مسیر با خود همراه می‌کنند.
معاون سیاسی سپاه استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگیهای یک مجلس مطلوب در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: مجلس حاصل فضایل ملت است که اقدامات آن باید در راستای ولایت‌پذیری و بر اساس تامین منافع امت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باشد.
رضایی متذکر شد: داشتن روحیه ولایت‌پذیری و انقلابی بودن، عدالت‌خواه و قانون‌پذیر بودن، اعتقاد راسخ و عملی به خط امام(ره) و آرمان شهدا، ضد استکباری بودن، تعهد و تخصص لازم را داشتن و نیاز زمان را شناختن از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مجلس موفق و ایده‌آل در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه با اشاره به فتنه سال 88 گفت: آنهایی که در فتنه سال 88 در محور دشمن و در جبهه غیرخودی بودند امروز با تغییر ظاهر، خود را بزرگ شده مکتب امام خمینی (ره) میدانند در حالی که بلندترین فریاد امام(ره) را که فرمود "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد " را فراموش کرده و مهره‌های کسانی شدند که دشمنی و عنادشان با اصل ولایت مطلقه فقیه بر همگان روشن است.
معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به وضعیت سران فتنه 88 تصریح کرد: اینان چگونه دم از مکتب امام (ره) میزنند در حالی که میراث بزرگ امام (ره) را پاس نداشتند، اینان باید بدانند که ملت بزرگ، سربلند و ولایت‌مدار ایران اسلامی نقشه‌های این بازیگران هفتاد رنگ را به خوبی شناخته و جایگاهی بهتر از زباله‌دان تاریخ برای آنان در نظر نخواهد گرفت.
رضایی اذعان داشت: برای موفقیت و سربلندی باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم و بدون تردید روز به روز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی در سطح جهان خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد