ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رویکرد فرهنگی شهرداری در ماه مبارک رمضان محوریت قرآنی دارد

شهردار آبپخش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: در ماه مبارک رمضان شهرداری آبپخش رویکرد فرهنگی را با محوریت قرآن کریم و تشویق به تلاوت این کتاب الهی در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا همه‌روزه شاهد برگزاری مراسمات قرائت قرآنی بین نماز ظهر و عصر در شهرداری آبپخش هستیم.

سید محمود موسوی اظهار داشت:‌ شهروندان آبپخشی مردمی مومن و متدین هستند و در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری محافل انس با قرآن و مقابله‌های قرآنی در تمامی محلات شهر آبپخش هستیم که با حضور پرشور و گسترده مردم دیندار آبپخش مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه آبپخش در سوگ امیرالمومنان در عذا و ماتم است ، اذعان داشت: در ایام ضربت و شهادت مولای متقیان علی (ع) شهرداری نسبت به سیاه‌پوش شدن شهر و نصب پرچم‌های سیاه در نقاط ورودی ،‌خروجی و سایر نقاط سطح شهر آبپخش اقدام کرده‌است.

موسوی خاطرنشان ساخت: همه ما شیعه علی (ع) هستیم و تمام تلاش خود را به‌ کار می‌گیریم تا آنگونه که درخور و شایسته مردم دارالمومنین مردم شهر آبپخش است در برگزاری هرچه بهتر مراسمات این ایام تلاش کنیم.

این مسئول ابراز داشت: در ایام مرسمات مذهبی انتظار می‌رود تمامی ارگان‌ها و ادارات در آماده‌سازی شهر جهت برگزاری هرچه بهتر مراسمات در شهر تلاش کنند.

وی در همین راستا گفت: شهرداری و آتش‌نشانی شهر آبپخش در مراسمات سوگواری ایام شهادت امیرالمومنان اقدام به نصب پلاکارد و پرچم‌های مشکی در سردر این ادارات نموده‌اند.

شهردار آبپخش تاکید کرد: به دلیل موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه راهپیمایی قدس امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید ادارات و نهادهای مختلف سطح شهر و بخش جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم برنامه‌ریزی کنند.

سید محمود موسوی عنوان داشت: شهرداری با برنامه‌ریزی جهت ایاب و ذهاب مردم نقاط مختلف شهر تا محل شروع راهپیمایی ،‌ رفاه و آسایش روزه‌داران شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس را فراهم می‌آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد