ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب در دفاع از ستم‌دیدگان جهان است

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ،‌امام جمعه آبپخش بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب برای دفاع از مظلومان جهان در برابر مستکبران و جهانخواران است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت:‌ به دلیل شکل‌گیری موج‌ بیداری اسلامی و حرکات انقلابی که در آستانه شکل‌گیری و پیروزی هستند راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم به‌گار گیریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شهر ما شاهد برگزاری نماز وحدت‌بخش جمعه هستیم باید برنامه‌ریزی‌های خود را به شکلی انجام دهیم که قبل از اقامه نماز جمعه جمعیت راهپیمایی کننده در جایگاه نمازجمعه قرار گیرند.

رضایی تصریح کرد: جمعه هفته آینده با تجمع راهپیمایی‌کنندگان در جایگاه نمازجمعه شهر آبپخش پیش از اقامه نمازجمعه شاهد قرائت قطعنامه و مراسم سخنرانی خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: به علت گرمای هوا و روزه‌دار بودن مردم مومن و انقلابی آبپخش محل شروع راهپیمایی را نقطه‌ای در نظر گرفته‌ایم که برای شهروندان تمامی محله شهر مناسب باشد و در فاصله‌ای نزدیک به جایگاه نمازجمعه قرار داشته باشد.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: راهپیمایی روز قدس ساعت 11 صبح جمعه هفته آینده از مقابل بانک ملی شروع می‌شود و افراد حاضر در راهپیمایی در جایگاه نمازجمعه برای قرائت قطعنامه تجمع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی ابراز داشت: باید تمام امکانات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسمات لحاظ شود و با همکاری ادارات ، نهادها ة‌هیئات مذهبی و ... سطح شهر شاهد برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این مراسم در شهر انقلابی و شهیدپرور آبپخش باشیم.

وی افزود: مسلمانان در روز قدس با وحدت و همدلی در سنگر اسلامی قرار می‌گیرند تا شاهد ریشه‌کنی کفر و تشکیل حکومت اسلامی و حکومت امام عصر در سراسر جهان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد