ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشمن امروز با ابزار رسانه‌آی به مقابله با نظام اسلامی ما پرداخته

به گزارش ندای‌آبپخش فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش در بازدید از گروه سایبری حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش گفت: دشمن از راه‌های مختلف ،‌ خصوصا ابزارهای رسانه‌ای که به جنگ نرم موسوم شده ، مقابل نظام جمهوری اسلامی صف‌آرایی کرده است.

غلامرضا زارع اظهار داشت: توان و قدرت فکری جوانان بسیجی بی‌بدیل است و بسیج در عرصه‌های مختلف خنثی کننده تحرکات دشمنان است.

وی افزود: بسیجیان الگوی جامعه و از پیشتازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

زارع با بیان راه‌های نفوذ دشمن در جبهه خودی اذعان داشت: اگر دیروز دشمن به صورت مشخص از نقطه‌ای به ما حمله کرد و همه در مقابل آن صف‌آرایی کردیم ،‌امروز باید آگاه باشیم که دشمن از طریق ابزارهای رسانه‌ای که به نام جنگ نرم موسوم است در مقابل ما صف‌آرایی کرده‌است.

این مسئول تصریح کرد: حضور مقتدرانه بسیج در عرصه‌های سایبری خنثی کننده تحرکات دشمنان است و باید تمام توان خود را به کار گیریم تا در این جبهه نیز دشمن را ناکام کنیم.

زارع عنوان داشت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی است و بسیجیان باید با رعایت تقوای الهی و ارتقای معرفت دینی، اخلاقی و علمی خود را در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان مسلح کنند.

لازم به ذکر است زاره در خردادماه سال جاری با انتقال غلامرضا بناری فرمانده سابق حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش به ناحیه مقاومت شهرستان دشتستان در این منصب قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد