ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دانشگاه آزاد آبپخش از مهرماه دانشجو می‌پذیرد

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌پخش در گفتگو با ندای آبپخش اظهار داشت: با پیگیری‌شورای شهر ، شهردار آبپخش و فرماندار دشتستان به‌زودی یک دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان حمل و نقل مسافر آبپخش اضافه خواهد شد.
مصطفی رضائی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از سرویس بین‌شهری آب‌پخش - برازجان و لزوم اضافه شدن سرویس‌ها در این مسیر ، این اتوبوس نیز در این مسیر کار خواهد کرد.
وی افزود: امیدواریم با تصویب تردد این دستگاه اتوبوس در شورای ترافیک شهرستان دشتستان در آینده نزدیک شاهد شروع به کار این دستگاه اتوبوس باشیم.
رضائی ادامه داد: در جلساتی که با همین موضوع با فرماندار دشتستان داشتیم ، وی نیز نظر مساعدی در این مورد داشت و امیدواریم با پیگیرهای مجدانه فرماندار بتوانیم پیرفت روزافزون آبپخش را در همه زمینه‌ها شاهد باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ابپخش در رابطه با تاسیس دانشگاه آزاد در آبپخش نیز اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای ساخت ساختمان این دانشگاه در اختیار آنها قرار گرفته و به زودی شاهد ساخت این ساختمان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: این دانشگاه تا ساخته شدن ساختمان آن ، به صورت موقت در هنرستان کربلای 4 شروع به کار خواهد کرد.
مصطفی رضائی ادامه داد: این دانشگاه از اول مهر در رشته های برق ، الکترونیک ، کامپیوتر و صنایع شیمیائی از اول مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد./نخلستان/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد