ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرداخت هزینه 90 میلیون ریالی درمان به مددجویان کمیته امداد

به گزارش ندای‌آبپخش رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش آبپخش پیش از ظهر امروز در جمع مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون خدمات بسیار ارزشمندی در زمینه کاهش فقر و حمایت از قشر نیازمند جامعه داشته است.

علی‌اکبر جوکار اظهار داشت: تامین سلامت و بهداشت جامعه از اهدافی است که کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال‌های گذشته فعالیتی چشمگیر در این راستا داشته است.

وی افزود: در سال گذشته با ارائه اسناد درمانی ، 226 مورد هزینه درمانی که مبلغی بالغ بر 90 میلیون ریال می‌شود را به افراد تحت پوشش این کمیته پرداخت کرده‌است.

جوکار خاطرنشان ساخت: کمک به معیشت مددجویان، کمک به تامین هزینه درمان مددجویان شهری تحت پوشش، کمک به بهداشت کل مددجویان تحت پوشش، ارائه خدمات اشتغال، آموزش اشتغال، مشاوره و آموزش‌ مهارت‌های زندگی، آموزش خانواده، آموزش دختران در سن ازدواج، اجرای موفق طرح اکرام، طرح ایتام، طرح محسنین، طرح تامین جهیزیه و سایر خدمات از جمله فعالیت‌هایی است که کمیته امام خمینی (ره) به افراد تحت پوشش ارائه می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: هر ساله کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری میهمانی اطعام ایتام و نیازمندان می‌کند و در سال گذشته این مراسم با حضور بالغ بر 300 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی‌(ره) آبپخش برگزار شد که هزینه‌ای بالغ بر 26 میلیون ریال به دنبال داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد