ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شهردار آبپخش|ساخت لاین‌شرقی خیابان‌اصلی‌شهربا3میلیاردریال‌اعتبار

شهردار آبپخش دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: پروژه ساخت لاین شرقی خیابان انقلاب در روزهای آینده کلید خواهد خورد.

سید محمود موسوی اظهار داشت: این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری آبپخش با حساسیت خاصی این پروژه را انجام خواهد داد.

وی افزود: خیابان اصلی شهر ، شاکله اصلی نمای شهر است و در آبپخش به دلیل وجود ناظران ، کشوری ، استانی و شهرستانی و ... که روزانه در این مسیر تردد دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

موسوی با بیان اینکه ساخت خیابان اصلی شهر از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان داشت: اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره یکی از سیاست‌های اصلی شهر آبپخش است و در همین راستا پروژه خیابان اصلی شهر که خواست عمومی مردم است از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی خود را می‌کنیم تا این پروژه را با بهترین شکل به سرانجام برسانیم.

این مسئول با بشاره به اعتبار  خاطرنشان ساخت: با پیگیری و جدیت پرسنل خدوم شهرداری آبپخش شاهد اتمام پروژه ساخت لاین غربی انقلاب پیش از موعد مقرر بوده‌ایم و امید داریم با اعتبار 3 میلیارد ریالی که برای ساخت این خیابان در نظر گرفته شده شاهد بهره‌برداری از این خیابان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کیفیت مطلوب باشیم.

شهردار آبپخش همکاری شورای اسلامی با شهرداری را بی‌نظیر توصیف کرد و یادآور شد: شورای شهر در تمام زمینه‌ها برای تسهیل در انجام امور با شهرداری همکاری دارد و زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر در تمام محلات شهر هموار می‌کند.

موسوی یادآور شد: مسیر آبپخش از مسیرهای ترانزیتی و پرترافیک استان است که به طور مرتب نیاز به تعویض روکش آسفالت دارد و از مسئولان راه و ترابری استان می‌خواهیم در این زمینه با شهرداری آبپخش همکاری چشمگیری داشته باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد