ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

توزیع رایگان دارو در روستای مکابری آبپخش

رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دشتستان صبح امروز در بازدید از اردوهای جهادی در بخش آبپخش اگفت: جمعیت هلال‌احمر همواره در راستای سربلندی و عزت نظام اسلامی حرکت کرده‌ و در بسیاری از روستاها و شهرها شاهد اقدامات عام‌المنفعه و عمرانی توسط هلال‌احمر هستیم.
یوسف یوسفی‌نیا اظهار داشت: اردوهای جهادی با همکاری آموزش و پرورش و سپاه و هلال‌احمر با کیفیت مطلوبی در دشتستان در حال اجراست و بویژه در روستاها شاهد اقدامات مناسبی در مسیر خدمات‌رسانی به مردم و بهسازی و بازسازی اماکن دولتی و مدارس هستیم.
وی از برگزاری اردوی جهادی رمضان جمعیت هلال‌احمر دشتستان در روستای مکابری خبر داد و خاطرنشان کرد: اردوی جهادی رمضان جمعیت هلال‌احمر دشتستان در روستای مکابری بخش آبپخش به عنوان روستای هدف کاروان نیکوکاری اجرا شد.
یوسفی‌نیا تصریح کرد: در این اردوی جهادی اقداماتی از قبیل توزیع سبد کالا شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، سویا، روغن و حبوبات به روستائیان این منطقه انجام شد.
وی اذعان داشت: همکاری مردم روستاها با جوانان جمعیت هلال‌احمر بسیار خوب و مطلوب بوده و این امر در افزایش کیفیت اقدامات و خدمات تاثیرگذار بوده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از ویزیت رایگان و توزیع دارو در روستای مکابری آبپخش خبر داد و گفت: در اردوی جهادی ماه رمضان در روستای مکابری، شاهد حضور پزشک به طور رایگان در روستا بودیم که ضمن ویزیت رایگان، دارو نیز به طور رایگان بین بیماران توزیع شد.
یوسفی‌نیا افزود: این کاروان برای افزایش آگاهی روستائیان در زمینه مسایل خود امدادی و دگر امدادی به برگزاری جلسه آموزشی با موضوعات امداد و کمک‌های اولیه توسط یکی از مربیان هلال احمر دشتستان به همراه اهدا لوح فشرده آموزشی و کتاب به مدرسه روستا اقدام کرد.
وی ابراز داشت: در نیمه دوم امسال نیز برنامه‌های آموزشی متنوعی را در سطح شهرها و بخش‌ها و روستاهای دشتستان برگزار می‌کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد