ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هفته دولت نماد وحدت میان مردم و دولت در نظام اسلامی است

به گزارش ندای آبپخش ،‌ جانشین بخشدار آبپخش صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز پزشک گفت: هفته دولت نماد وحدت میان مردم و دولت در نظام اسلامی است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای بزرگداشت این ایام به کار گیرند.

عباس خنده‌می اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی دستاورد‌ها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف را برای همگان تشریح کنند و زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم ولایتمدار ایران اسلامی به تصویر کشیده شود.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی‏های دولت اسلامی و وجه تمایز آن از دیگر دولت‏ها برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است چراکه خدمت گذاران آن، از میان مردم برخاسته و برای خدمت به این عزیزان وارد عرصه شده‏اند.

خندمی خاطرنشان ساخت: از تمامی مسئولان و کارکنان ادارات و نهادهای سطح بخش تقاضا داریم به‌ صورت فعال در مراسمات بزرگداشت هفته دولت حضور فعال داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: تمامی مسئولان ادارات باید سردرب ادارات را به شکلی که زیبنده مردم انقلابی و ولایتمدار آبپخش باشد با پلاکاردهای مناسبتی هفته دولت آزین‌بندی کنند و از شهرداری انتظار داریم در تزیین شهر در هفته بزرگداشت دولت اهتمامی خاص ورزد.

جانشین بخشدار آبپخش اذعان داشت: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل شکل‌گیری و پیروزی حرکات انقلابی علیه مستکبران جهان از اهمیت خاصی برخوردار است و از مسئولان و کارکنان ادارات می‌خواهیم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار زنند.

خندمی ادامه داد:‌ تمامی مسئولان ادارات ملزم به همکاری جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت هفته دولت و راهپیمایی روز قدس هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش آبپخش در ادامه گفت: در هفته دولت مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.

علی‌اکبر جوکار با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت و همدلی میان مردم و دولت اسلامی است خاطرنشان کرد: بزرگداشت هفته دولت از مبانی ارزشی و اعتقادی جامعه است که مسئولان جامعه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن اهتمام ورزند.

وی تاکید کرد: از مدیران و روسای کلیه ادارات و نهادهای دولتی انتظار داریم در اجرای هرچه بهتر مراسمات بزرگداشت هفته دولت ما را یاری رسانند.

جوکار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، عنوان داشت: معانی ارزشمندی که پس از شهادت این دو بزرگوار برای ما متجلی شده ،همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولت های جمهوری اسلامی ایران آنرا طی کرده و در دسترسی به اهداف توسعه کلان کشور و دستیابی به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی نمودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد