ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با اخلاص و نیت الهی میتوان اعمال مباه را به مستحبات تبدیل کرد

به گزارش ندای‌آبپخش ،‌امام جمعه آبپخش صبح امروز در دیدار با مسئولان و روسای ادارات بخش آبپخش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت برای تمامی مدیران و مسئولان ادارات که توفیق خدمتگذاری در این برهه از زمان را پیدا کرده‌اند ،‌زمانی ارزشمند است که میتوانند مردم را از فعالیت‌‌ها و دستاوردهای خویش مطلع سازند.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: نسل‌ گذشته از نزدیک طعم شیرین خدمات این شهدای والامقام را چشیده‌اند و شیرینی خدمات صادقانه ایشان را ذکر کرده‌اند.

وی افزود: اخلاص در اعمال ،‌ خدمتگذار بودن ،‌خدمتگذار دانستن خود از ویژگی‌ شهیدان رجایی و باهنر بود که باعث جاودانگی نام ایشان در قلب‌های ملت شد.

این مسئول با بیان اینکه انسان مقام بالایی در عالم دارد ، ‌اذعان داشت: با نیت الهی و اخلاص میتوان اعمال مباح را به مستحبات تبدیل کرد ، اینکه مسئولان در انجام امور اداری علاوه بر انجام وظایف قانونی بر گره‌گشایی بر کار مسلمانان و نیت الهی توجه داشته باشند ارزش کار ایشان را دوچندان می‌کند.

رضایی خاطرنشان ساخت: مدیران و مسئولان با ریزه‌کاری‌ها آشنا هستند و میتوانند بدون آنکه مردم را وارد ریزه‌کاری‌ها کنند امور روزمره ایشان را در مدت‌ زمان کوتاهی انجام داد ، البته این امر را نباید با تخطی از قانون اشتباه گرفت بلکه باید تمامی امور را از مجرای قانونی انجام داد.

امام جمعه آبپخش ادامه داد: نظام اسلامی ما متکی بر احکام نورانی دین است و به همین‌خاطر است که مردم پشتوانه آن قرار گرفته‌اند و در راه حراست و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا را تقدیم به نظام اسلامی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حضور همه‌جانبه مردم بوده است که ما را در برابر تمامی چالش‌ها و مشکلاتی که دشمنان نظام ایجاد کرده‌اند توانسته‌ایم ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی ابراز داشت: مسئولان باید با خدمات صادقانه خود زمینه رضایت‌مندی و خشنودی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر احکام دین است را فراهم آورند.

رضایی با بیان اینکه در تمامی کارها باید به رضای خدا توجه داشته باشیم گفت: ما وارثان نظام اسلامی هستیم و باید با اعمال خود ادامه‌ دهندگان راه شهدای والاقام ،‌اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستورات ولی‌امر مسلمین ،‌مقام معظم رهبری، باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد