ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ارائه متنوع‌ترین و مدرن‌ترین خدمات درمانی در شهرستان دشتستان

به گزارش ندای آبپخش مدیر مجتمع درمانی شبانه‌روزی نوید دشتستان در جمع مسئولان و خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و هفته پزشک گفت: اصلی‌ترین شاخصه توسعه بهداشت و درمان حوزه سلامت در جامعه است.

فضل‌الله رضایی در همین رابطه اظهار داشت: در سال‌های اخیر بهداشت و درمان شهرستان دشتستان دچار پیشرفتی شگرف شده و به جایگاه خاصی در استان و جنوب کشور دست یافته است.

وی افزود: در زمینه خدمات تشخیصی دستگاه‌ها و امکانات پزشکی در دنیا حرف اول را می‌زند و  آزمایشگاه این مجتمع بهداشت و درمان از جدید‌ترین تجهیزات و دستگاه‌های تشخیصی برخوردار است.

رضایی بیان داشت: داروخانه این مجتمع درمانی فعال هست و آزمایشگاه مدرن و پیشرفته این مجتمع درمانی در 10 ناه گذشته به صورت فعال به مردم عزیز ارائه خدمات انجام داده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز بهداشتی هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد ریال به دنبال داشته است ، عنوان داشت: مجتمع درمانی - بهداشتی نوید دشتستان در 3 ساختمان و مساحت 5 هزار متر مربع راه‌اندازی شده است.

این مسئول خاطرنشان ساخت: در سالی که بنا بر دستور مقام معظم رهبری به "جهاد اقتصادی"‌مزین شده است باید تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف والا به کار گیریم.

فضل‌الله رضایی ادامه داد:20 تن از پزشکان متعهد و متخصص استان در این مجتمع درمانی سهامدار هستند در راه‌اندازی آن از تسهیلات 1 میلیارد و 250 میلیون تومانی بانک سپه بهره‌برده‌ایم.

رضایی با بیان اینکه دولت‌ خدمتگذار توجه خاصی به مساله اشتغالزایی دارد ، ‌اذعان داشت: در مجتمع بهداشتی و درمانی نوید دشتستان شاهد ایجاد 80 فرصت شغلی بوده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر در ادامه ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و هفته پزشک گفت: مجتمع درمانی شبانه‌روزی نوید دشتستان از اقدامات قابل تقدیری است که در شهرستان دشتستان رخ داده‌ است و این اقدام خارق‌العاده قابل تحسین و تقدیر است.

محمد‌حسین شنبدی گفت: در هفته بزرگداشت مقام دولت سال 90 شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی 400 پروژه عمرانی با اعتباری قریب به 189 میلیارد تومان خواهیم بود.

شنبدی با بیان اینکه نام و شهرت شهرستان دشتستان دشتستان همیشه در تارک تاریخ پرافتخار استان بوشهر می‌درخشد ،‌ ابراز داشت: مدیران متعهد ، فعال و دلسوز این شهرستان در کنار مردم ولایتمدار و انقلابی افتخارات فراوانی برای استان و شهرستان آفریده‌اند و انتظار می‌رود تلاش خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر استان و این شهرستان بزرگ به کار گیرند.

وی اضافه کرد:‌ یکی از بزرگترین افتخارات مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است که حلاوت و شیرینی خاصی به دنبال دارد.

این مسئول خاطرنشان ساخت: امیدوارم همه ما توفیق خدمتگذاری به مردم را داشته باشیم و در کارهای عام‌المنفعه به بهره‌برداری حداکثری دست یابیم.

شنبدی با تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران دشتستانی ، تصریح کرد: گزارش‌های رسیده حاکی از حضور فعال خبرنگاران ، رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان دشتستان در انعکاس عملکرد و خدمات خدمتگذاران مردم شریف استان بوشهر و شهرستان دشتستان برای تنویر افکار عمومی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد