ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

در ماه حاری محقق شد|مخلوط ریزی 15 کوچه در شهر آبپخش جهت آسفالت

شهردار آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: واحد عمرانی شهرداری آبپخش هم‌اکنون بیش از 15 کوچه در محلات مختلف آبپخش را جهت آسفالت مخروط‌ریزی کرده‌ است.

سید محمود موسوی عنوان داشت: در ماه اخیر با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی‌های صورت گرفته و نیاز 15 کوچه‌ مخروط ریزی شده است که در آینده‌ای نزدیک شاهد انجام پروژه آسفالت در آنها خواهیم بود.

وی افزود: آسفالت کوچه‌ها از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری است و تمام تلاش خود را برای انجام بیشتر پروژه‌های آسفالت و رفاه و آسایش شهروندان به‌کار خواهیم گرفت.

موسوی اظهار داشت: با مدیریت منابع مالی ،‌امکانات و بازاریابی در شهرداری آبپخش سعی کرده‌ایم مشکلات شهرداری را به حد‌اقل برسانیم و شرایط ارائه بیشترین خدمات را به مردم عزیز شهر آبپخش فراهم آوریم.

این مسئول خاطرنشان ساخت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در سال 90 اتمام لاین غربی خیابان اصلی شهر است که با همکاری مشاورین فنی شهرداری ، شورای اسلامی شهر و پیمانکار مربوطه توانستیم قبل از موعد مقرر آن را به اتمام برسانیم.

سید محمود موسوی ضمن اعلام اجرای 40 هزار متر مربع آسفالت در سال 90 در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر آبپخش گفت: راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری آبپخش از مهم‌ترین عواملی بود که شهرداری را در اجرای موفق پروژه‌های بیشمار آسفالت در سطح شهر آبپخش شد.

موسوی بیان داشت: پروژه‌ آسفالت لاین شرقی خیابان اصلی شهر آبپخش از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در سال 90 شاهد آن خواهیم بود و با اعتبار 3 میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک اجرای آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: خیابان اصلی شهر آبپخش از جاده‌های ترانزیتی و پرتردد جنوب کشور است و می‌طلبد اداره راه و شهرسازی با اختصاص اعتبارات جهت روکش آسفالت ما را در ترمیم و نگهداری از این راه استراتژیک یاری نماید.

موسوی اذعان داشت: مدیریت صحیح منابع مالی و تجهیزات از راهکارهای اصلی جهت توسعه و پیشرفت است و در سالی که با فرمان رهبر معظم انقلاب به جهاد اقتصادی مزین شده‌ است باید با مدیریت منابع مالی جهت توسعه و پیشرفت میهن اسلامی و تحقق اهداف والای جهاد اقتصادی تلاش نماییم.

این مسئول تصریح کرد:‌ نظارت بر اجرای پروژه‌ها برای صیانت از حقوق شهروندان را وظیفه خود می‌دانم و به طور مرتب از تمامی پروژه‌های در حال اجرای سطح شهر بازدید می‌‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد