ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استقلال آبپخش ۱ خیبر اهرم ۱

استقلال آبپخش ۱

گل: مجید رضایی دقیقه ۷۵

خیبر اهرم ۱

گل: محمدجواد غریبی دقیقه ۳۰ ( پنالتی )

استقلال در حالی در هفته پنجم لیگ برتر جوانان استان میزبان خیبر اهرم بود که به حکم هیئت فوتبال استان به خاطر خرابی زمین چمن ورزشگاه آبچخش له شبانکاره تبعید شده بود در این دیدار با ترکیب

مصطفی حیاتی- محمد کلری- محمد بوالحاجی- رضا سلطانی- اسماعیل کشاورز- سید علی موسوی- محمد جهانی -حسین شهابی- حمید دهقانی- مهدی بهروزی و  اسفندیار ریئسی به مصاف حریفش رفت.

استقلال که بعد از برد روحیه بخش هفته قبل خود در مقابل توحید بوشهر به سه امتیاز این بازی می اندیشید تیمش را هجومی روانه این بازی کرد. هر چند محروم بودن از بازی خانگی در روحیه این تیم نیز چندان بی تاثیر نبود. هر دو تیم شش امتیازی بودند و برنده می توانست وضعیت خود را در جدول سر و سامان بخشد.

استقلال که با پیروزی هفته قبل حلاوت بیشتری برای برد داشت خوب می دانست با یک تساوی هم می تواند تماشاگرانش را عصبانی کند و برای همین با ترکیبی هجومی به پا به زمین گذاشت تا از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کند. اما این میل به پیروزی  به جای اینکه برای استقلال موثر بیفتد بیشتر برای خیبری هاچاره ساز بود چراکه آن ها از شتاب زدگی میزبان نهایت استفاده را بردند و موفق شدند برتری خود را در زمین دیکته کنند.

استقلال که در نیمه اول بسیار سر در گم نشان می داد موقعیت های چندانی را نتوانست بر روی دروازه حریفش خلق کند. هر چند وزش باد هم که بر ضرر این تیم بود هم چندان بی تاثیر نبود.

در دقیقه سی بازی مهاجم خیبر در محوطه جریمه استقلال توسط اسماعیل کشاورز - مدافع استقلال - سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. محمدجواد غریبی ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا مهمان از حریفش پیش بیفتد. در اواخر نیمه اول استقلال این موقعیت را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما کم دقای حمیدرضا دهقانی مهاجم این تیم در مصاف تک به تک با دروازه بان حریف قدر موقعیت بوجود امده را نداند تا آه از نهاد نیمکات نشینان این تیم در آید.

خیبری ها در نیمه دوم با ارائه یک بازی باز این فرصت را به استقلالی ها می دادند که در ضد حملات برروی دروازه آن ها خطر ساز باشند. اما بازی خوب خط دفاع اخیبر در این بازی باعث شد تا استقلال نتواند دروازه حریف را باز کند . به نحوی که علی رغم تسلط استقلالی ها بر زمین هیچگاه دروازه خیبر با خطر وحشتناکی روبرو نشد و اکثر حملات استقلال در اطراف محوطه جریمه اخیبر عقیم می ماند. در دقیقه ۶۰حمیدرضا دهقانی که در یکی از همین ضد حملات صاحب موقعیت شده بود می توانست کار را پیش از موعد برای استقلال تمام کند اما او تک به تک خود را از زاویه بسته به دروازه بان خیبر کوباند تا سی دقیقه پایانی استقلالی ها همچنان در التهاب باقی باشند اما این پایان کار نبود و تیم استقلال و با گل دقیقه ۷۵مجید رضایی که این روزها به فرشته نجات آبی ها تبدیل شده کام هوادارانش را به شدت شیرین کرد! سانتر محمد کلری  در میان مدافعان بی خیال به سر مجید رضایی رسید تا بازیکن آماده این روزهای استقلال گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.
استقلال این شانس را داشت که حتی پیروز این بازی باشد اما مجید رضایی دو بار در مصاف با دروازه بان حریف با بدشانسی ضرباتش با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۸۵ بازی نیزر امید مختاری این فرصت را داشت تا در مصاف تک به تک با دروازه بان خیبر تیمش را برنده از بازی خارج کند اما باز این دروازه بان خیبر بود که مانع از پیروزی استقلال شد تا دو تیم در نهایت امتیازات را تقسیم کنند.  "پایگاه فوتبال آب‌پخش"

برنامه هفته ششم  

روز و تاریخ نام تیم ها ساعت پیراهن
میزبان
مکان
پنج شنبه

۲۴/۶/۹۰
خیبر اهرم * توحید بوشهر ۱۷:۰۰ زرد اهرم
فجر کنگان * دخانیات برازجان ۱۷:۰۰ سفید کنگان
شهباز خورموج * استقلال آب پخش ۱۷:۰۰ نارنجی خورموج
شنبه ۲۶/۶/۹۰ شاهین بوشهر * پرسپولیس گناوه ۱۷:۰۰ سفید بوشهرقدس
فجر صبا بوشهر * سایپا برازجان ۱۷:۰۰ نارنجی بوشهر۲
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد