ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جمع‌آوری دستفروشان اطراف مدارس در دشتستان

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستام در نشست پروژه مهر دشتستان گفت: بحث بهداشت مدارس از مهم‌ترین اولویت‌هاست و مدیران مدارس باید دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند.
وی افزود: دشتستان دارای بیشترین تعداد دانش‌آموز در استان است و اداره بهداشت با همه توان برای سلامتی دانش‌آموزان تلاش می‌کند.
غلامرضا کهن از جمع‌آوری دستفروشان اطراف مدارس در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات متخذه در شورای آموزش و پرورش، تمام دستفروشان اطراف مدارس باید جمع‌آوری شوند.
 کهن همچنین در حوزه سلامت مدارس مطالبی بیان کرد و در ارتباط با نظافت مدارس، بررسی آبخوری مدارس و استفاده دانش‌آموزان از کلاه ایمنی مطالبی عنوان کرد.
فرماندار دشتستان نیز با تاکید بر جایگاه مهم آموزش و پرورش اظهار داشت: از بخشداران شش‌گانه دشتستان می‌خواهیم تا در حوزه فعالیت خود فضای بازگشایی مدارس را به نحو مطلوبی فراهم کنند.
غلامحسین خسروی به دیماند بالای برق مدارس اشاره کرد و گفت: بعضی از مدارس برق مورد نیاز خود را بیش از حد متعارف درخواست میکنند که اداره کل نوسازی مدارس در این مورد باید کار کارشناسی بیشتری انجام دهد.
 وی اضافه کرد: آغاز سال تحصیلی باید با کم کردن دغدغه خانواده‌ها باشد و باید تلاش شود فضای مطلوبی با همکاری ادارات فراهم شود و ستاد پروژه مهر دقت کند تا به آموزش و پرورش کمک بیشتری شود.
فرماندار دشتستان در ارتباط با تأیید صلاحیت رانندگان سرویس مدارس و ارسال دستورالعمل و برگزاری جلسه با رانندگان سرویس دانش‌آموزی و برگزاری شورای ترافیک بصورت ویژه قبل از شروع سال تحصیلی نیز مطالبی بیان کرد.
خسروی تصریح کرد: تقویت نهاد آموزش و پرورش در واقع تقویت آینده کشور است و باید دقت لازم را برای پرورش شایسته نسل جوان داشته باشیم.
فرمانده سپاه دشتستان نیز اظهار داشت: بسیج و سپاه آمادگی کاملی برای همکاری با آموزش و پرورش و مدیران مدارس دارند.
یدالله مرادی اذعان داشت: دشتستان همواره در مسابقات علمی و کنکور رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده و همه باید کمک کنند تا این شهرستان به جایگاه بالاتری برسد.
وی خاطرنشان کرد: والدین باید ارتباط بیشتر و بهتری با مدارس داشته باشند و در جریان فعالیت فرزندان خود قرار بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد