ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

یک امتیاز؛ حاصل اولین مسابقه پرسپولیس در لیگ استان

اولین هفته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر(جام اطلس خلیج فارس) با برگزاری چهار دیدار برگزار شد و تیم پرسپولیس آب‌پخش - نماینده دشتستان در لیگ استان به مصاف تیم شاهین تل سیاه رفت که دو تیم در پایان با کسب نتیجه تساوی 3-3 امتیازها را بین خود تقسیم کردند.
پرسپولیس در حالی در شهر برازجان به مصاف تیم شاهین‌تل‌سیاه رفت که در این مسابقه میزبان بود ولی به علت وضعیت نامناسب چمن آب‌پخش به ناچار در برازجان به مصاف مهمان خود رفت و نتوانست آنگونه که باید از شرایط میزبانی خود استفاده کند.
پرسپولیس در حالی گام به این مسابقه گذاشت که چندین بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداشت و به ناچار در چندین پست از بازیکنان غیرتخصصی استفاده می‌کرد.
تیم شاهین تل‌سیاه که در مسابقات زیرگروه استان دوبار موفق به شکست تیم پرسپولیس شده بود، با جذب چند بازیکن خوب تیم سایپای برازجان و چند بازیکن آماده دیگر تیمها و با حمایت گسترده تماشاگران خود امید زیادی به پیروزی در این مسابقه داشت.
در آغاز بازی این تیم شاهین‌تل‌سیاه بود که موفق به گلزنی شد ولی نتوانست برتری خود را مدت زیادی حفظ کند و ده دقیقه بعد حمید محمدی بازی را به تساوی کشاند.
تیم  پرسپولیس بعد از این گل صاحب چندین موقعیت شد تا اینکه اکبر ایمان‌نژاد موفق شد گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند ولی تیم پرسپولیس که می توانست با حفظ توپ و کنترل بازی این نیمه را با برتری به رختکن برود، باز هم با همان روند قبل به بازی ادامه داد و در آخرین دقایق نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد.
نیمه دوم را پرسپولیس هجومی اغاز کرد و در همان اولین دقایق نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد.محمد دهقانی - یکی از اماده ترین مهاجمین حال حاضر استان و آقای گل مسابقات زیرگروه لیگ استان - پشت ضربه پنالتی قرار گرفت ولی شیطنت های داور و سر و صدای بسیاز زیاد هواداران شاهین تل سیاه باعث شد تا این بازیکن تمرکز لازم برای زدن پربه پنالتی را نداشته باشد و این بازیکن این پنالتی را از دست داد.
http://www.up.persianv.com/images/sogyycq56tpc5tp8neh.jpg

دو تیم به نتیجه مساوی راضی نبودند و  نمی‌خواستند دو امتیاز را از دست بدهند و هر دو تیم حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند.
با برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه داور بلافاصله سوت زد و نقطه پنالتی را نشان داد و شاهین موفق شد گل سوم خود را نیز وارد دروازه پرسپولیس کند. هر چند عبدالرسول استادزاده - کارشناس داوری - که در جایگاه حاضر بود، تصمیم داور برای گرفتن این پنالتی را اشتباه دانست.
تیم پرسپولیس که نمی‌خواست اولین مسابقه خود را به عنوان میزبان واگذار کند ، مسابقه را هجومی‌تر ادامه داد و چندین موقعیت گل روی دروازه شاهین ایجاد کند ولی فقط یکی از این موقعیتها توسط محمد دهقانی تبدیل به گل شد تا این مسابقه با تساوی 3-3 به پایان برسد.
پرسپولیس که قبل از این مسابقه چندین بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت ، در جریان این مسابقه هم چند بازیکن مصدوم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد