ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آغاز سال تحصیلی فرصتی مناسب برای معرفی دفاع مقدس به جوانان

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره صبح امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی این بخش گفت: تقارن هفته بزرگداشت دفاع مقدس وبا آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس فرصتی ارزشمند است که برای معرفی دفاع مقدس به کودکان ، نوجوانان و حتی جوانان می‌توان از آن بهره برد.

مرتضی دریائیان بر اهمیت بزرگداشت دفاع مقدس در جامعه فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا ، جانبازان و ایثارگران با حضور در میادین جنگ درس ایثار و از خود گذشتگی را به جوانان و نوجوانان عرضه داشته‌اند و باید همه‌ساله برای زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان تلاش کنیم.

وی تاکید کردثبات عقیده ، استقلال ، آزادی و سرافرازی امروز ایران اسلامی حاصل رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان نسل انقلاب در دوران 8 سال دفاع جنگ تحمیلی است.

دریائیان افزود: شهدای گرانقدر با خون‌های خود نهال انقلاب را غرس کردند و زمینه‌ساز آن شدند که میهن اسلامی بر اهداف خود پایدار و استوار باشد و هیچ کشوری جرات حرکت ناثواب در برابر این مرز و بوم را به خود ندهد و مجموعه آموزش و پرورش هرساله تلاش می‌کند تا یاد و خاطره این ایام را به بهترین نحو ممکن زنده‌ نگه‌ دارد.

این مسئول تصریح کرد:‌علت پیروزی غرورآفرین در دوران 8 سال دفاع مقدس اخلاص و صداقت در جنگ‌ نابرابرانه در مقابل دنیاپرستان و مستکبران بود.

مرتضی دریائیان بیان داشت: از شهرداری انتظار داریم در روزهای منتهی به سال تحصیلی جدید به یاری ما آماده و در تنظیف و پاکسازی مسیرهای منتهی به مدارس و محیط ایشان ما را یاری رساند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در سال طول سال تحصیلی وظیفه خطیری در بهبود امر تعلیم و تربیت برعهده دارد و امیدواریم همانند سال‌های گذشته در امنیت ترافیکی و اجتماعی مسیرهای منتهی به مدارس دقت نظر لازم را داشته باشد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خاطرنشان ساخت: مدارس و محیط‌های جمعی همیشه در خطر شیوع بیماری‌های واگیردار قرار دارند و همکاری متقابل مجموعه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش نقش بسزایی در ارتقاء شاخص بهداشت و سلامت در جامعه دارد.

دریائیان از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در برنامه‌های آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه‌های مناسبتی صمن سال از حضور فعال داشته باشند و از مدارس حمایت لازم را نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد