ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تدوین برنامه جلسات نیمه دوم سال 90 در بخش شبانکاره

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، بخشدار شبانکاره صبح امروز در جمع مسئولان این بخش گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ ، ایثارگری‌ و ازخود گذشتگی‌ فرزندان ایران اسلامی است و برای امت مسلمان ایران اقتدار و سربلندی را به ارمغان آورده است.

مختار چترسنجی رفاه و آسایش امروز ایران اسلامی را حاصل فداکاری جوانان فداکار این آب و خاک دانست و افزود: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ و تجاوز را آغاز نکردیم ، فقط در برابر دشمن تا دندان مسلح و کشورهای متحد آن ایستادگی کردیم و از کیان و میهن اسلامی دفاع کردیم.

وی ادامه داد: در طول تاریخ ، ایران در هر جنگی درگیر بوده بخشی از آب و خاک خود را از دست داده ولی در دورات 8 ساله دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران جدا نشد و دشمن غاصب پس از پایان جنگ به طور کامل از مرزهای ایران رانده شد و این مهم حاصل درایت و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رییس جمهور وقت ایران بوده‌است.

چترسنجی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس باید با برنامه‌ریزی اقداماتی صورت پذیرد تا یاد و خاطره رشادت و ایثارگری‌های جوانان ایران اسلامی در دل همه زنده شود و جوانان نسل دوم و سوم انقلاب با حقایق آن دوران آشنا شوند.

این مسئول بیان داشت: ما در دوران جنگ تحمیلی شاهد تحریم‌های بزرگی بودیم ولی امروز کشور ما دارای سند چشم‌انداز توسعه است و باحرکت در مسیر این سند چشم‌انداز و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری می‌توانیم به پیشرفت‌های فراوانی دست یافته و در زمره 5 کشور برتر جهان قرار گیریم.

بخشدار شبانکاره نظم را یکی از آموزه‌های مهم دینی دانست و عنوان داشت: تمامی مسئولان باید در کارهای خود نظم پیشه کنند و با حضور به موقع در جلسات و برنامه‌ریزی‌های پیش‌‌رو و مدیریت زمان ‌، زمینه پیشرفت و ارتقای علمی هرچه بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنند.

مختار چترسنجی ابراز داشت: برنامه جلسات 6 ماهه دوم سال 90 تدوین شده و در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش قرار خواهد گرفت و برای هماهنگی بهتر جهت اجرای امور تمامی مدیران ملزم به حضور در جلسات هستند.

وی متذکر شد:‌مسئولان ادارات در صورت رفتن به مرخصی باید مراتب را جهت تسریع در روند انجام امور جاری به بخشداری اطلاع دهند و نماینده یا جانشین دستگاه دولتی مطبوع را معرفی نمایند.

چترسنجی خاطرنشان ساخت:‌ تکریم ارباب رجوع نباید تنها در حد یک شعار باشد و تمامی مسئولان باید برای تحقق این امر مهم به معنای حقیقی کلمه تلاش کنند و کارهای ارباب رجوعان را در چارچوب قانونی به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

این مسئول تصریح کرد: همه مسئولان و مردم به نحوی عضو خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستند و باید در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید همکاری لازم را با اداره آموزش و پرورش داشته باشند تا بهار تعلیم و تربیت با پویایی و نشاط هرچه بیشتر آغاز شود.

مختار چترسنجی اضافه کرد: از نیروی انتظامی می‌خواهیم با برنامه‌ریزی‌های لازم کارهایی انجام دهد تا در روز جشن شکوفه‌ها ، جوانه‌ها و بازگشایی مدارس دچار مشکلات ترافیکی نشویم.

چترسنجی بر بهبود وضعیت بهداشتی مدارس تاکید کرد و گفت: بهداشت و درمان باید توجه ویژه‌ای به سامان‌دهی و جمع‌آوری دستفروش‌های غیر مجاز اطراف مدارس داشته باشد و در حد امکان وسایل بهداشتی مورد نیاز را در اختیار ایشان قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد