ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نقش واحد فضای سبز در زیباسازی نمای شهر بی‌بدیل است

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، شهردار آبپخش صبح امروز در جمع مدیران شهرداری آبپخش گفت: تلاش هرچه بیشتر برای عمران و آبادی و توسعه فضای شهر باید هدف اصلی تمامی مسئولان سطح شهر قرار گیرد و مدیران واحدهای مختلف شهرداری باید به این مهم توجه ویژه ورزند.

سید محمود موسوی اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین شعارهای شهرداری آبپخش در سال 90 بوده و با توجه مدیران و کارکنان شهرداری شاهد تحقق این مهم به معنای حقیقی کلمه در این نهاد بوده‌ایم.

وی افزود: فعالیت واحد فضای سبز در مجموعه شهرداری همپای واحد عمرانی از اهمیت ویژه برخوردار است و ایشان باید برای بهبود و زیباسازی نمای سبز اقدام نمایند.

موسوی به کشت 300 نهال در سطح شهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: فضای سبز بخش مهمی از شاکله و نمای اصلی هر شهر را شامل می‌شود و شهرداری برای زیباسازی نمای شهر در ماه‌های اخیر به طور مکرر به هرس درختان سطح شهر پرداخته‌ است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به ساخت بلوار جدید شهر آبپخش ، واحد فضای سبز شهرداری اقدام به جابجایی لوله آبیاری فضاهای سبز سطح شهر نموده و در آینده نزدیک با اتمام بلوار جدید شهر شاهد هیچ‌گونه خللی در آبیاری فضاهای سبز شهرداری ایجاد نخواهد شد.

شهردار آبپخش تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد بحران کم‌آبی در کشور بوده‌ایم و شهرداری برای بهبود وضعیت آبیاری فضاهای شهر اقدام به ایجاد شبکه آبیاری قطره‌ای در 200 متر از فضاهای سبز نموده است.

سید محمود موسوی ابراز داشت: همانگونه که در ابتدای تصدی منصب شهرداری آبپخش اعلام کردم ، توجه خاص به وضعیت فرهنگی شهر یکی از اولویت‌های کاری بنده است و در این راستا با همکاری تعدادی از مدارس اقدام به کاشت نهال در مدارس و اجرای طرح‌های شبکه آبیاری نموده‌ایم.

وی اضافه کرد: زیباسازی شهر و ایجاد تفریحگاه‌های متعدد باید یکی از اولویت‌های اصلی واحد فضای سبز شهرداری قرار گیرد با شناسایی محیط‌های مناسب مانند فضای کنار اداره آبیاری که هم‌اکنون نهال‌کاری شده است اقدام به ایجاد فضاهای سبز و بوستان‌هایی در سطح شهر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد