ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خبر خوش بخشدار آبپخش به مردم: آبپخش فرماندهی انتظامی شد

بخشدار آبپخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش از ارتقای کلانتری انتظامی بخش آبپخش به فرماندهی نیروی انتظامی بخش خبر داد.

احمد خرم‌روز اظهار داشت: در مراکز بخش‌ها شاهد استقرار فرماندهی نیروی انتظامی هستیم ولی در آبپخش با پیگیری‌های صورت‌ گرفته پس از 20 ماه از استقرار بخشداری آبپخش شاهد ارتقاء کلانتری آبپخش به فرماندهی نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود: امیدواریم با ارتقاء کلانتری آبپخش به فرماندهی نیروی انتظامی بخش شاهد تجهیز امکانات اداری و نیروی انسانی جهت برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت در بخش آبپخش باشیم.

خرم‌روز تاکید کرد:  در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در امر تعلیم و تربیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امیدواریم همانند سال‌های گذشته این نهاد امنیتی همانند سال‌های گذشته در ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی سطح شهر و مسیرهای منتهی به مدارس کوشا باشد.

این مسئول بیان داشت‌: همزمان با آغاز فصل برداشت محصولات خرمای کشاورزان منطقه پرسنل کوشای نیروی انتظامی با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات تلاش خود را برای حفظ امنیت نخیلات و جلوگیری از سرقت ثمره تلاش یک‌ساله نخلداران به کار می‌گیرد و امیدواریم شاهد هیچ‌ ناامنی در نخیلات منطقه نباشیم.

رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در ادامه گفت: ارتقاء و پیشرفت اداری شهر و بخش آبپخش از اهداف و سیاست‌های اصلی شورای اسلامی شهر آبپخش است و در این راستا به طور مکرر جهت استقرار ادارات و نمایندگی‌های آنها جهت تسریع در امور اداری شهروندان پیگیری می‌کنیم.

مصطفی رضایی به تصویب راه‌اندازی دادگاه عمومی بخش آبپخش اشاره کرد و افزود: مقدمات استقرار دادگاه در بخش آبپخش به طور کامل انجام شده است و با تعیین قاضی توسط دادگستری استان در آینده‌ای نزدیک شاهد استقرار این اداره در آبپخش خواهیم بود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر آبپخش خود را خدمتگذار مردم می‌داند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و با تمام توان جهت احقاق حقوق شهروندان تلاش خواهد کرد.

رضایی تصریح کرد: در نیمه اول سال 90 شاهد استقرار نمایندگی ثبت احوال و استقلال نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش بوده‌ایم که از آن می‌توان گام مهمی در راستای ارتقاء بخش آبپخش یاد کرد.

وی گفت: توسعه و رشد منطقه در گرو همکاری و تعامل همه مسئولان است و همه باید با وحدت و یکدلی برای پیشرفت استان و شهرستان تلاش کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد