ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبپخش از پتانسیل بالایی در مسائل فرهنگی و هنری برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار آبپخش عصر امروز در جمع صدها شهردار آبپخشی گفت: در جامعه امروزی مسائل فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری انجام فعالیت‌های فرهنگی و تقویت بنیه فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

سید محمود موسوی اظهار داشت: در دولت‌‌های نهم و دهم توجه خاصی به مسائل فرهنگی شده و شاهد افزایش بودجه‌‌های فرهنگی بوده‌ایم.

وی افزود: آبپخش دارای توان و پتانسیل بالایی در بخش‌های فرهنگی و هنری است و شهرداری در حد توان از فعالیت گروه‌های فرهنگی و هنری حمایت خواهد کرد و زمینه درخشش فرهنگ و هنر آبپخش در سطوح مختلف را فراهم خواهد کرد.

موسوی به برگزاری جشن بزرگ بادبادک‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برگزاری این جشن در آستانه آغار بهار تعلیم و تربیت می‌تواند زمینه‌ساز حضور پویاتر و بانشاط‌تر کودکان و نوجوانان دانش‌آموز برای حضور در کلاس‌های درس باشد.

وی متذکر شد: برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و گسترش فرهنگ شهرنشینی شهرداری آبپخش در مراسمات گوناگون اقدام به توزیع کتاب‌هایی با موضوع شهرنشینی نموده است.

این مسئول با تشکر از شورای اسلامی شهر تشکر نمود و اذعان داشت: شورای شهر با مشاوره‌های اصولی در تمامی مراحل و فعالیت‌ها راهنما و مشاور شهرداری است و با شناخت از پتانسیل‌های فرهنگی و ورزشی سطح شهر ، ما را در تحقق بهتر این رویکرد یاری می‌کند.

مسئول کتابخانه عمومی باقرالعلوم شهر آبپخش در ادامه بیان داشت: کتابخانه عمومی شهر آبپخش با وجود مسائل و مشکلات فراوان از فعال‌ترین کتابخانه‌های عمومی استان در تمامی زمینه‌ها است و بارها مقام‌‌های برتر کشوری ،‌ استانی و شهرستانی را کسب نموده است.

علی دهقان تصریح کرد: کتابخانه عمومی شهر آبپخش آمادگی آنرا دارد که در صورت تامین منابع مالی و حمایت مسئولان در مناسبت‌های مختلف طول سال اقدام به برگزاری برنامه‌های مناسبتی در سطح شهر نماید.

تصاویر جشن بادبادک‌ها در ادامه مطلب




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد