ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

در جنگ تحمیلی ایران در مقابل جهان ایستادگی کرد

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، امام جمعه آبپخش در آیین نماز وحدت بخش جمعه این هفته ضمن توصیه خود و حاضرین به تقوای الهی گفت:‌ تقوای الهی یعنی انجام فرامین و دستورات حضرت حق و دوری از معاصی و آنچه حضرت باری‌تعالی انجام آن را نهی کرده است.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: بحث به عمل و واجبات تنها مربوط به واجبات شخصی نیست ، بلکه انسان‌ها واجبات سیاسی و اجتماعی را بر عهده دارند و باید مطیع درستورات حضرت حق در تمامی زمینه‌ها باشیم.
وی با اشاره به 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی ، عنوان داشت: گرامیداشت هفته بزرگداشت دفاع مقدس ، گرامیداشت همه ارزش‌های انسانی ، خون‌ها ،‌ ایثارگری‌ها ، از خود گذشتگی‌ها و شهادت است و همه باید در گرامیداشت این هفته به نحو احسن تلاش کنیم.
رضایی افزود: متاسفانه برخی افراد از روی جهالت یا عمد و غرض دفاع مقدس ما را که دفاع از اسلام و همه ارزش‌ها بوده را زیر سوال برده و جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی باید هوشیار باشند تا شعارهای فریبنده صفحه‌ای بر چشم‌های تیزبین و حقیقت‌یاب ایشان در برابر حقایقی مانند ایثار ،‌ شهادت ، از خود گذشتگی و شهادت نباشد.
خطیب جمعه آبپخش با بیان اینکه حقایق دفاع مقدس باید برای نسل‌های جدید بیان شود ، خاطرنشان ساخت: در جنگ ایران عراق ما آغاز کننده جنگ نبودیم و دنیای استکبار این جنگ را بر ما تحمیل کرد و امت اسلامی ما تنها در برابر دشمنان از از مرز و بوم اسلامی دفاع کردند و به این دلیل است که آنرا دفاع مقدس می‌گوییم.
این مسئول بیان داشت: رمز پیروزی امت اسلامی و انقلاب ما اسلام بود و و مسلمانان در با محوریت اسلام و چنگ‌زدن به ریسمان الهی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند ، دشمنان رمز پیروزی انقلاب ما را یافته و می‌دانند انقلاب الهی ما با سایر انقلاب‌های غیر الهی فرق دارد و از آن هراس دارند.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست استسمار و استعمار جهان استکبار از منابع عظیم ایران اسلامی که رژیم منحوس پهلوی در اختیار ایشان قرار داده بود قطع شد و آنها به این نکته پی بردند که اگر نتوانند انقلاب را متوقف کنند در تمام کشورهای اسلامی و کشور‌های مستضعف جهان که بر آن سیطره دارند قطع خواهد شد و گسترش موج بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه نمود این واقعیت است.
رضایی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی تمامی کشورهای مستکبر دنیا در برابر انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده ایران قرار داشتند و ایران از 33 کشور در این جنگ اسیر داشته‌است.
وی با تاکید بر فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران و مردم‌سالاری دینی باید برای مردم کشورهای منطقه و انقلاب‌های در حال شکل‌گیری تبیین شود تا خدایی ناکرده این انقلاب‌های نوظهور دچار انحراف نشوند.
امام جمعه آبپخش دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را حاصل تلاش بی‌وقفه جوانان کوشای ایران اسلامی دانست و افزود: مسئولین نظام و امت اسلامی بارها اعلام کردند ، هدف از دستیابی به انرژی هسته‌ای ، جایگزین کردن این انرژی پاک به جای منابع انرژی است که روزی به پایان خواهند رسید.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی تصریح کرد:‌امت اسلامی امت منطق ، استدلال است و نشان دادیم هدف ما استفاده بهینه از انرژی هسته‌ای است که در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دنبال اهدافی که جهان استکبار در سر می‌پروراند نیستیم.
خطیب جمعه آبپخش تسخیر سفارت اسرائیل در مصر را انقلابی بزرگ دانست و گفت: رسانه‌های غربی سعی در آن دارند این حرکت را خلاف خواسته مردم مصر و تنها حرکت عده‌ای محدود نشان دهند و این روزها این سناریو را طراحی کرده‌اند.
رضایی با بیان اینکه حرکت‌های اسلامی در جهان از انقلاب اسلامی ما الگوبرداری کرده‌اند ،‌ بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد کاسته‌شدن قدرت جهان استکبار و غرب بوده‌ایم و شکل‌گیری موج‌های بیداری اسلامی نمودی از این حقیقت در جهان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد