ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جریمه 2 میلیونی در انتظار مغازه‌دارانی که سد معبر می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش شهردار آبپخش صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: استفاده راحت از پیاده‌روخا و معابر عمومی از حقوق مسلم شهروندان است و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به آن وارد کند.

سید محمود موسوی اظهار داشت: در موارد بسیاری مشاهده شده کسبه و بازاریان سطح شهر با قرار دادن اجناس خود در پیاده‌روهای سطح شهر نسبت به سد معابر عمومی اقدام کرده‌اند که در چندین مرحله به ایشان تذکر داده‌ایم.

موسوی به جریمه 20 میلیون ریالی مغازه‌داران متخلف اشاره کرد و افزود: مغازه‌دارانی که پس از اعلام تذکرات شهرداری نسبت به اصلاح وضعیت موجود اقدام نکرده‌اند به دلیل پایمال کردن حقوق شهروندان 2 میلیون تومان جریمه نقدی برای ایشان در نظر گرفته شده.

وی در همین راستا افزود: اگر واحد‌های متخلف نسبت به پرداخت جریمه مذکور بی‌توجه باشند ، در صورت حضور در شهرداری تا قبل از پرداخت مبلغ جریمه به کارها و امور اداری ایشان ترتیب اثر نخواهیم داد.

شهردار آبپخش به مصالح و نخاله‌های ساختمانی دپو شده در سطح شهر اشاره کرد و ابراز داشت: شهرداری آبپخش در اطلاعیه‌ای به شهروندان اعلام نموده که شهروندان تا پایان شهریورماه فرصت دارند نسبت به جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی حریم کوچه‌ها و خیابان‌ها اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: بارها مشاهده شده مصالح و نخاله‌های ساختمانی دپو شده در حاشیه کوچه‌ها و خیابان‌ها باعث اختلال در رفت و آمد و ایجاد مشکلات ترافیکی شده‌اند و پس از پایان موعد مقرر در صورت عدم‌ جمع‌آوری مصالح ساختمانی توسط شهروندان شهرداری نسبت به مصادره و جمع‌آوری آنها خواهد پرداخت.

سید محمود موسوی عنوان داشت: عمل به شعار "شهر ما خانه ما" باید به شکل اساسی در جوامع شهری نهادینه شود و شهروندان همپای شهرداری‌ها در حفظ و زیباسازی چهره شهر کوشا باشند.

وی تاکید کرد: شهرداری از تمام توان و پتانسیل برای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به نحو احسن بهره جسته و از شهروندان انتظار داریم در اجرای برنامه‌های شهرداری حسن همکاری خود را به ما ثابت کنند.

موسوی به موقعیت استراتژیک شهر آبپخش اشاره کرد و اذعان داشت: به دلیل گذر جاده ترانزیتی و پرتردد استان‌های جنوب کشور از شهر آبپخش حفظ نمای شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و از شهروندان ، علی‌الخصوص کسبه و بازاریان می‌خواهیم به حفظ زیبایی چهره شهر توجه داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد