ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رسیدگی بر ورزش و فرهنگ راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، جام فوتبال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش آبپخش تحت نظارت کانون فرهتگی و هنری صاحب‌الزمان (عج) آبپخش عصر امروز در مجموعه ورزشی شهدای کربلای 4 آبپخش برگزار شد.

سرپرست این مسابقات در جمع تیم‌های فوتبال حاضر در این سری از مسابقات گفت: ورزشکاران باید به امیر‌المومنان (ع) اقتدا کنند ، سیره و منش زندگی این بزرگوار را بشناسند و آن را به عنوان هدایتگر و چراغ راهنما در زندگی خویش قرار دهند.

سید حمید موسوی با تاکید بر جوانمردی و حق اظهار داشت: زندگی امیرالمومنین (ع) سرشار از جوانمردی ، از خودگذشتگی ، ایثار گری ، دفاع از ارزش های دینی و ... بود، امام علی (ع) به خاطر دفاع از حق و حقیقت در محراب عبارت به شهادت نایل آمد.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد تهاجمات و ناتوهای گسترده فرهنگی غرب و جهان استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ایم که با درایت و هوشیاری رهبر عظیم‌الشان انقلاب شاهد خنثی کردن این توطئه‌ها بوده‌ایم.

موسوی ابراز داشت: در شرایط استراتژیک فوق انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از اهمیت بالایی برخودار است ، زیرا امروز با ابزار و سلاح‌های جنگی نمی‌توان بر تهاجم فرهنگی دشمنان غلبه یافت و تنها وسیله مبارزه با این تهاجمات ابزارهای فرهنگی است.

عضو شورای مدیریتی کانون صاحب‌الزمان (عج) آبپخش یادآور شد: در دولت اصولگرای نهم و دهم توجهات گسترده‌ای به بخش‌های ورزشی و فرهنگی و هنری شده به شکلی که در اعتبارات سال جاری شاهد رشد چشمگیر بودجه‌های فرهنگی و ورزشی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

سید حمید موسوی بیان داشت: این سری از مسابقات با حضور 8 تیم در دو رده سنی نونهالان با مجموع 24 مسابقه تیمی طی 4 روز متوالی برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: قضاوت این دور از مسابقات را بهزاد بویری و وحید نظری 2 تن از فوتبالیست‌های جوان آبپخش بر عهده دارند.

موسوی با انتقاد از اداره تربیت بدنی و هیئت فوتبال آبپخش تصریح کرد: رکود اداره تربیت‌بدنی آبپخش و فعالیت‌های کم‌زنگ هیئت فوتبال این شهر لطمه‌ای بزرگ بر شکوفایی فوتبال آبپخش است و از این اداره انتظار داریم با فعالیتی که شایسته شهروندان فرهنگدوست آبپخشی نسبت به شناسایی و شکوفایی جوانان و نوجوانان توانمند آبپخشی تلاش کنند.

سرپرست مسابقات فوتبال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش به حضور 3 تیم فوتبال آبپخش در لیگ فوتبال استان اشاره کرد و عنوان داشت: البته ریاست محترم هیئت فوتبال آبپخش تلاش‌هایی در زمینه بهبود وضعیت داشته‌اند که هر بار با در بسته مواجه شده‌اند.

موسوی ابراز داشت: ورزشدوستان آبپخشی با وجود تمامی مشکلات عرصه را خالی نکرده و با تمام توان جهت شکوفایی نام آبپخش در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کنند که این نشان از اخلاص و علافه مسئولان و مدیران این تیم‌های ورزشی به شکوفایی و درخشش آبپخش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد