ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با مسئولیت خوانندگان / فوتبال آبپخش را بهتر بشناسیم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

پس از انتشار خبر آغاز جام مسابقات فوتبال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش یکی از دوستداران ورزش فوتبال آبپخش در یادداشتی به پایگاه خبری ندای آبپخش مطالبی را عنوان داشت و خواستار مطرح شدن این مباحث شد که ندای آبپخش به خاطر سیانت از حقوق مخاطبین اقدام به بررسی و انتشار نظرات انتقادی می‌کند ، همانگونه که در گذشته نیز همین‌طور بوده است.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد.


بسم‌ الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و احترام خدمت مدیریت محترم پایگاه خبری ندای آبپخش

گزارش شما را در مورد برگزاری مسابقات فوتبال کانون فرهنگی و هنری مساجد ابپخش را خواندم و بسیار خوشحال شدم که فوتبال محلات هز نفس می کشد.

بی شک فوتبال از همین محلات می آید و بازیکنان بزرگی از محلات به فوتبال رسمی معرفی می شوند. اما موضوعی که مرا واداشت تا این مطلب را بنویسم صحبت مسئول برگزاری این مسابقات جناب آقای موسوی است.

قبل از هر چیز همت ایشان در برگزاری چنین مسابقاتی را می ستایم و همه ارگان ها از جمله تربیت بدنی ، هیئت فوتبال و بخصوص شهرداری باید برگزاری چنین مسابقاتی حمایت کنند.

ایشان در قسمتی از صحبت های خود ضمن انتقاد از تربیت بدنی و هیئت فوتبال ابپخش گفته اند رکود هیئت فوتبال لطمه ای بزرگ بر شکوفایی فوتبال آبپخش است.

به باور بنده اگر ایشان فقط اندکی از وضعیت فوتبال ابپخش و اقدامات ارزنده هیئت فوتبال ابپخش اطلاع داشتند هیپگاه چنین صحبتی نمی کردند و زحمات متولیان زحمت کش فوتبال آبپخش را اینگونه زیر سئوال نمی بردند.

برای اگاهی ایشان باید بگویم که در حال حاضر باشگاه آزادی آبپخش صدرنشین بلا منازع لیگ نوجوانان استان است و با بازی های خوب توانسته است خود را به عنوان مدعی درجه اول قهرمانی نشان دهد ، استقلال ابپخش در لیگ جوانان استان حضور دارد و بازی های خوبی را تا اینجا از خود نشان داده. بعد از سال ها ما در لیگ بزرگسالان استان نماینده داریم و پرسپولیس آبپخش نماینده آبپخش در لیگ بزرگسالان استان هست.

در رده های مختلف سنی فوتبال ما بازیکنانی را در تیم ملی داشته است ، این ها مشت نمونه خروار بود.

بدون شک این افتخارات به دست نمی امد مگر با برنامه ریزی صحیح و سعه صدر مسئولین هسئت فوتبال که در طی این چند سال فوتبال ابپخش را بار دیگر زنده کردند.

باور بفرمایید بی انصافی است که بدون اینکه اطلاع دقیقی از فوتبال شهر داشته باشیم از رکود فوتبال حرف بزنیم.

هیئت فوتبال ابپخش به باور همگان در این چند ساله اخیر پرافتخار ترین هیئت فوتبال در سطح منطقه دشتستان بوده و افتخارات نمایندگان این شهر نمونه ای بارزش می باشد.

امیدوارم دوستان قبل از اینکه به اظهار نظر بپردازند کمی آگاهای از وضعیت فوتبال کسب کنند بعد اظهار نظر نمایند

             برای همه زحمت کشان واقعی ورزش شهرمان آرزوی توفیق و سربلندی دارم
من الله توفیق

پاسخ‌ آقای موسوی به مطالب مطرح شده در ساعات آینده در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد