ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پاسخ موسوی به مطالب مطرح شده توسط مخاطبین ندای آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg


بسمه‌تعالی

با سلام خدمت مدیریت محترم پایگاه خبری ندای آبپخش ، دست‌اندر کاران و کلیه مخاطبان


مطالب مطرح شده توسط یکی از همشهریان و ورزشدوستان عزیز آبپخشی را در پایگاه خبری وزین ندای آبپخش مطالعه کرده و بر آن شدم در دفاع از گفته‌های خود توضیحاتی ارائه دهم.

مثل اینکه دوست عزیزی که در کامنت ارسالی خود به بیان مطالب انتقادی و گزنده پرداخته مطالب خبر افتتاح مسابقات فوتبال مساجد آبپخش را به طور کامل مطالعه نکرده و به طور سرسری به بیان مطالب و انتقاداتی در این زمینه پرداخته‌است.

اگر کمی در سطر‌های پایانی همین خبر در همین پایگاه خبری دقت کنید متوجه می‌شوید در انتقاد از اداره تربیت‌بدنی و هیئت فوتبال رکود را از اداره تربیت بدنی دانسته و مطرح کرده‌ام فعالیت‌های هیئت فوتبال آبپخش کم‌رنگ است و مردم آبپخش شایستگی فعالیت بیشتر را دارند.

بنده با مشکلات موجود در عرصه فرهنگ و هنر و ورزشی بیگانه نیستم و مرتبا با آنَها دست و پنجه نرم می‌کنم ، می‌دانم که مسائل و مشکلات مالی سد بزرگی بر راه تیم‌های ورزشی و گروه‌های فرهنگی و هنری است و باید با وجود این مشکلات به فعالیت‌ پرداخت.

اگر به پاراگراف‌های آخر خبر مذکور در پایگاه خبری ندای آبپخش توجه کنید بنده حضور 3 تیم پرسپولیس ، استقلال و آزادی آبپخش به عنوان نمایندگان آبپخش عزیز ، نگین سرسبز استان بوشهر ، در مسابقات را ستوده‌ام و به فعالیت‌ ورزشدوستان آبپخشی با دست‌های خالی تنها با همت و سخاوت مدیران این تیم‌ها در مسابقات حاضر شده و از تمام توان برای درخشش ورزش آبپخش تلاش می‌کنند.

زحمات بی وفقه و مداوم حمید بنافی ، الله کرم عباسی ،‌عبدالعزیز محمد حسین‌پور ، یحیی زارعی و ... بر هیچ مسئولی در آبپخش پوشیده‌ نیست.

سید حمید موسوی

سرپرست مسابقات فوتبال مساجو بخش آبپخش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد