ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سعادت مسلمانان در گرو تمسک به کتاب خدا و اهل بیت عصمت و طهارت

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، امام جمعه آبپخش صبح امروز در جلسه هماهنگی ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) برای شیعیان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تمامی مسئولان تلاش کنند با برنامه‌ریزی نسبت به برگزاری هر چه بهتر مراسم ایام صادقیه در بخش آبپخش تلاش کنند.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی اظهار داشت: رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله دشتی نجفی سوگی بزرگ بر جامعه دارالمومنین استان بوشهر است و فقدان آن عالم جلیل‌القدر خسازتی جبران ناپذیر برای جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به حدیث ثقلین افزود: پیامبر اعظم (ص) قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت را بعنوان چراغ‌ راهنما و هدایت‌گری برای امت اسلامی قرار دادند که اگر مسلمانان به آن تمسک بجویند هیچگاه گمراه نمی‌شوند و سعادت و سربلندی ایشان را به دنبال دارد.

رضایی ادامه داد: رسول اکرم (ص) اعلام کرده‌اند که اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن کریم هیچگاه از یکدیگر جدا نمی‌شوند و در تمام مراحل زندگی باید به این دو گوهر گرانقدر تمسک جوییم.

این مسئول بیان داشت: بعد از رحلت پیامبر شاهد آن بودیم که برخی افراد ائمه اطهار (ع) را منزوی کردند و جامعه اسلامی را دچار انحرافاتی عظیم کردند.

امام جمعه آبپخش تصریح کرد:‌ همه ما با مطالعه و بررسی تاریخ زندگی ائمه می‌توانیم به ظلم‌ها و بی‌حرمتی‌هایی که در زمان خلفای ثلاثه به خاندان و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شد و بنی‌امیه و بنی‌عباس ظلم‌های بزرگی در حق ائمه اطهار (ع) روا داشتند.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی تاکید کرد:‌ با پیروی از سیره امامان بزرگوار می‌توانیم بهترین شیوه و طریقه زندگی را بشناسیم و در مسیر آن گام برداریم.

رضایی اذعان داشت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان در راستای گسترش نشر معارف دین و قرآن و ترویج سیره اهل بیت و خاندان پیامبر اکرم (ص) گام برداریم و به حبل‌الله چنگ زنیم.

این مسئول متذکر شد: دشمنان دین مبین اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا سیره اهل بیت (ع) در جامعه نشر داده شود و بر جوامع حکمفرما شود.

وی وی افزود: فرقه ظاله وهابیت با تمام توان سعی در زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی دارند و با شعارهای فریبنده سعی و ایجاد انحراف اهل بیت (ع) ار از جامعه اسلامی ما بگیرند و اگر خدایی نکرده ایشان در کارهایشان گمراه شوند ، شروع گمراهی و اضلال جامعه اسلامی است و باید با تمام توان با ایشان به مقابله بپردازیم.

رضایی ابراز داشت: باید در ایام مراسمات مذهبی و امامان بزرگوار (ع) برای آشنایی مردم با سیره زندگی ایشان تلاش کنیم تا شاهد سعادت جامعه اسلامی‌مان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد