ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

امام صادق (ع) با جهاد علمی به معرفی دین پرداخت

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس اداره تبلیغات اسلامی بخش سعد آباد صبح امروز در جلسه هماهنگی ایام صادقیه گفت: امام جعفر صادق (ع) در دوران امامت خود با تشکیل کلاس‌های درس به تبیین و تشریح دین مبین اسلام پرداختند و خط بطلانی بر ادعاهای دروغین کشیدند.

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی عنوان داشت: هر یک از ائمه اطهار به اقتضای زمانه با شکلی خاص به معرفی و تشریح دین اسلام و مذهب شیعی پرداختند و امام صادق (ع) با جهاد علمی و بیان دیدگاه‌های تئوری و فکری مکتب شیعی را برای همگان معرفی کرد و به اثبات رساند و امروزه ما بعنوان شیعه جعفری شناخته می‌شویم.

وی افزود: امام علی (ع) بنیان‌گذار مکتب شیعی بودند و امام صادق (ع) در جبهه‌های نبرد علمی به تبیین ، تشریح و ترویج مکتب شیعی پرداختند.

جمالی خاطرنشان ساخت:‌ امروزه ما باید جهت ترویج . گسترش آموخته‌های دینی و آنچه از ائمه اطهار (ع) به ما رسیده است گام برداریم و نه تنها تصدیق کننده و تایید کننده این مطالب و آموزه‌ها باشیم.

این مسئول ابراز داشت:‌ با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا داریم در بخش سعدآباد به بهترین نحو شاهد برگزاری برنامه‌های ایام صادقیه باشیم.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره در ادامه گفت: مردم شهرستان دشتستان مردمی مومن ، متعهد ولایتمدار و پایبند به اصل ولایت و امامت هستند و در مراسمات ایام فاطمیه این حقیقت را به اثبات رساندند.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد تصریح کرد:‌در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی بخش شبانکاره هماهنگی‌های لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر مراسمات ایام صادقیه انجام داده‌ایم و در بخش و شهر شبانکاره به مدت 3 روز به برگزاری مراسمات ایام صادقیه خواهیم پرداخت.

وی افزود:‌ از تمامی ادارات خواسته‌ایم در ایام و مناسبت‌های مذهبی با نصب پلاکاردها و ... به روحانی شدن هرچه بیشتر چهره شهر کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد