ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استفاده از ابزار فرهنگ و هنر راهی برای تبیین معارف و حقایق دین

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، بخشدار سعدآباد صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی شهرستان دشتستان گفت: اگر در در معرفی احکام و تبیین حقایق دینی از ابزار هنر بهره‌بریم می‌توانیم در معرفت‌ بخشی و ایجاد حالت روحانی در جامعه موفق باشیم.

غلامرضا وفایی اظهار داشت: برگزاری جلسات مشترک 3 بخش همجوار سعدآباد ، آبپخش و شبانکاره می‌تواند زمینه‌ساز وحدت هرچه بیشتر باشد و پیشنهاد می‌کنم این جلسات به صورت چرخشی در این بخش‌ها برگزار شود.

وی افزود: در بخش سعدآباد با هماهنگی هیئات مذهبی سطح شهر و مساجد آمادگی داریم مراسمات ایام صادقیه را به نحو احسن و با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنیم.

وفایی تصریح کرد: برگزاری این مراسمات متقارن با فصل برداشت محصولات خرماست و باید در برنامه‌ریزی‌های خود دقت نظر داشته باشیم زمان را طوری در نظر بگیریم که امکان حضور کلیه آحاد و اقشار جامعه در این مراسمات مهیا باشد.

این مسئول خاطرنشان ساخت: در جریان مراسمات ایام صادقیه باید به هفته دفاع مقدس نیز دقت نظر داشته باشیم و دفاع مقدس را پررنگ نشان دهیم.

وی تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود ادارات و نهاد‌های سطح بخش‌ها در ایام و مناسبت‌های گوناگون سال جهت مناسب‌سازی چهره شهرها و سطح بخش همکاری فعال داشته باشند.

غلامرضا وفایی ادامه داد: دفاع مقدس در سایه شهادت امام صادق (ع) بوده و باید در راستای اهداف شهدای گرانقدر و والامقام گام برداریم.

بخشدار سعدآباد بیان داشت: باید تمام تلاش خود را برای برگزارشدن هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس به کار گیریم و از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای برگزاری این ایام به کار گیریم.

وفایی تاکید کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی به منظور گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس گامی موثر در جهت شناساندن آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام در این دوران است و از فعالیت‌های فرهنگی می‌توان در جهت مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان بهره‌بریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد