ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

افتتاح شهربازی در بزرگترین پارک تفریحی استان بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش شهردار آبپخش در آیین افتتاح شهربازی شهرداری آبپخش گفت:‌ ایجاد امکانات رفاهی و امکانات تفریحی یکی از اولولیت‌های شهرداری برای مرتفع ساختن نیازهای اساسی مردم است.

سید محمود موسوی اظهار داشت: شهربازی پارک خضراء آبپخش در مساحت هزار متر مربع با سرمایه‌گزاری 400 میلیون ریالی بخش خصوصی و مشارکت شهرداری آبپخش ساخته شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته شهروندان آبپخشی برای استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی مجبور بودند و راه‌اندازی شهر بازی در پارک خضراء آبپخش که بزرگترین پارک تفریحی استان است علاوه بر رفع نیازهای شهروندان می‌تواند زمینه‌ساز رشد و شکوفایی اقتصادی شهر آبپخش باشد.

موسوی ادامه داد: ایجاد امکانات تفریحی در شهر سبب کاهش هزینه‌ خانواده‌های آبپخشی و آسایش و آرامش ایشان می‌شود.

شهردار آبپخش تصریح کرد:حداث این‌ شهربازی، زمینه‌ساز تبدیل بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان به یکی از مراکز تفریحی سرزنده در تمام ایام سال می‌شود و زمینه‌ساز جذب گردشگر از تمام نقاط استان‌ می‌شود و می‌تواند سبب ایجاد اشتغال‌ در پارک آبپخش نیز شود.

سید محمود موسوی در همین راستا تصریح کرد:‌ در روزهای ابتدایی فعالیت این شهربازی شاهد ایجاد بیش از 10 فرصت شغلی برای جوانان آبپخشی هستیم.

این مسئول عنوان داشت:در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند تمام تلاش خود را در راستای تحقق این هدف والا و ارزشمند و افزایش رفاه و آسایش شهروندان آبپخشی به کار گرفته‌ایم.

موسوی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و عنوان داشت: همانگونه که بارها گفته‌ام یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری تقویت بنیه فرهنگی شهر است و همزمان با آغاز سال تحصیلی مزایا و امتیازات خاصی از جمله بلیط نیم بها را برای مدارس ابتدایی و راهنمایی در نظر گرفته‌ایم.

شهردار آبپخش تاکید کرد: همکاری با بخش خصوصی یکی از منابع درآمدزایی شهرداری است و سبب افزایش درآمد شهرداری و بهبود در اجرای فعالیت‌ها بویژه فعالیت‌های فرهنگی که در اولویت کار شهرداری قرار دارد می‌شود.

موسوی ابراز داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش و بخشدار و فرماندار تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شهر به کار گرفته‌اند و الحمدالله تعامل خوبی بین مسئولان وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد