ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

شورای اسلامی شهر آبپخش رفع دغدغه شهروندان را وظیفه خود می‌داند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش مسئول کمیسیون بهداشتی شورای اسلامی شهر آبپخش در جمع شهروندان آبپخشی گفت: شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها نمایندگان مردم هستند و پیگیری مسائل و دغدغه‌های ایشان را وظیفه اصلی خود می‌دانند و در این مسیر گام بر‌می‌دارند.

نصرالله حسن‌پور عنوان داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش بارها از مردم دعوت کرده است تا در جلسات هفتگی شورای اسلامی شهر حضور یابند و نظرات راهگشای خود را برای حل مشکلات و هموار نمودن مسیر توسعه آبپخش به ما ارائه دهند.

وی افزود: در سال‌های اخیر شورای اسلامی شهر آبپخش به طور مستمر جلسات هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ را برگزار کرده و نظراتی که در این جلسات مطرح می‌شود چراغ راهنمای شورای اسلامی شهر برای پیگیری امور جاری و مرتفع ساختن دغدغه‌های شهروندان است.

حسن‌پور خاطرنشان ساخت:‌طرح سرشماری نفوس و مسکن که در آینده نزدیک شاهد برگزاری آن خواهیم بود از عواملی است که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه شهر ایفا می کند و با پیگیری‌هایی که انجام خواهیم داد زمینه اجرای هرچه دقیق‌تر این طرح و جلوگیری از ضایع شدن حقوق شهروندان را فراهم خواهیم آورد.

این مسئول تصریح کرد: موازی فرصت‌ها ، تهدیداتی متوجه شهر آبپخش است که راه را بر ما صد کرده ،‌ ولی ما با تمام توان برای پیشرفت و توسعه آبپخش تلاش می‌کنیم.

نصرالله حسن‌پور متذکر شد: شهر آبپخش اکثر فاکتور‌ها و آیتم‌ها جهت استقرار  فرمانداری را داراست و سعی می‌کنیم با فرصت‌سازی همانگونه که همسایه‌های ما جهت ارتقاء تلاش می‌کنند ما نیز به جلو برویم و از همه مردم انتظار داریم در این امر مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی اتحاد را رمز پیروزی دانست و اضافه کرد:‌ رمز موفقیت و پیروزی در هر زمینه‌ای اتحاد است و مردم آبپخش با هماهنگی در تمامی زمینه‌ها می‌توانند راه را برای پیشرفت آبپخش هموار کنند.

حسن‌پور تصریح کرد:‌ تمامی شهروندان باید خود را در بطن کار ببینند و از شهروندان انتظار داریم خود را در کنار شورا ببینند ، نه در مقابل شورای شهر و با ما همکاری مستمر داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد