ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پرسپولیس در لیگ استان ؛ باز هم مساوی؛ باز هم 3-3

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

در هفته دوم مسابقات رده بزرگسالان لیگ دسته اول فوتبال استان بوشهر در رده بزرگسالان، عصر دیروز دو تیم همای دیلم و پرسپولیس آبپخش به مصاف هم رفتند که پرسپولیس نتیجه نخستین بازی خود را تکرار کرد.
پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب ابوالفتح کرمی - عسکر حیدری - کاظم شجاع‌الدین - علیرضا بحرانی(کاپیتان) - مجید زاهدپور - حمید محمدی - وحید رضائی(احمد نبوی73) - محمد فرهمند - رحمان انصاری- محمد دهقانی(عادل رستمی87)-اکبر ایمان‌نژاد(محمد رتبه68) مقابل همای دیلم قرار گرفت.
همای دیلم در اولین دقایق بازی و در حالی که دو تیم در حال محک زدن هم بودند ، از اشتباه مدافعین پرسپولیس استفاده کرد و مهاجم این تیم از موقعیت تک به تک بوجود امده بهترین استفاده کرد و گل اول این تیم را به ثمر رساند تا هواداران پر تعداد این تیم را شادمان سازد.
برتری این تیم و جشن شادی هوادارانش دوام زیادی نیاورد و محمد دهقانی با یک فرار زیبا از سمت راست خود را به دروازه هما نزدیک کرد و با یک پاس زیبا اکبر ایمان‌نژاد را صاحب توپ کرد و ایمان‌نژاد هم به‌خوبی قدر این موقعیت را دانست و با یک بغل پای زیبا توپ را وارد دروازه کرد.
هما در شروع مجدد بازی پس از خوردن گل اول توپ را به خط دفاعی خود رساند تا حمله را از خط دفاعی خود شروع کند ولی محمد دهقانی با هوشیاری توپ را از مدافعین این تیم گرفت و خود را در یک موقعیت تک‌به‌تک‌ با دروازه بان حریف قرار داد و گل دوم پرسپولیس را به زیبایی وارد دروازه هما کرد.
پرسپولیس بعد از این گل چندین موقعیت گل دیگر نیز روی دروازه هما ایجاد کرد و در چندین صحنه می توانست اختلاف را به دو یا سه گل هم برساند ولی این موقعیت‌ها نتیجه‌ای در بر نداشت و دو تیم نیمه اول را با همین نتیجه به پایان رساندند.
http://abpakhshi.persiangig.com/lig-ostan/900628/h8.jpg
تیم هما که نمی‌خواست بازی خانگی خود را واگذار کند، نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و حملاتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید . هما روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست از غفلت و جایگیری نامناسب بازیکنان پرسپولیس استفاده کرد و با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه پرسپولیس کردند.
در حالی که بازی به آخرین دقایق خود نزدیک می‌شد محمد دهقانی بار دیگر با یک فرار زیبا خود و توپ را از مدافعین هما جلو انداخت و باز هم به خوبی قدر این موقعیت را دانست و توپ را وارد دروزاره کرد.
ولی این پایان ماجرا نبود و هما که اکثر حملات خود را از سمت چپ تدارک می‌دید این بار هم از همین جناح خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کرد و گل سوم خود و آخرین گل این مسابقه را وارد دروازه پرسپولیس کرد.
پرسپولیس بعد از این گل صاحب یک موقعیت بسیار مناسب گل‌زنی شد ولی مهاجم این تیم نتوانست به خوبی از این موقعیت بهره ببر تا این بازی با نتیجه مساوی 3-3 به پایان برسد.
پرسپولیس هفته آینده در برازجان به مصاف تیم توحید بوشهر خواهد رفت.
http://abpakhshi.persiangig.com/lig-ostan/900628/h6.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد