ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

سرشماری مبنا و زیربنای توسعه جوامع است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش معاون برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان در جمع اعضای شورای اداری شهرستان دشتستان گفت: داشتن آمار و اطلاعات دقیق مبنا و زیربنای توسعه کشور‌هاست و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا داریم طرح سرشماری نفوس و مسکن را به بهترین شکل ممکن در شهرستان اجرا کنیم.

کوروش دهقان اظهار داشت: هم‌اکنون در اکثر کشورهای جهان طرح سرشماری اجرا می‌شود و برای تسریع در روند توسعه کشور ، در کشور ما با دستور این رییس جمهور فاصله اجرای طرح‌های سرشماری نفوس و مسکن از 10 سال به 5 سال کاهش یافته‌ است.

وی افزود: براساس برنامه زمان‌بندی همزمان با سراسر کشور اقدامات لازم برای اجرای این طرح حائز اهمیت در دشتستان صورت پذیرفته و از 490 متقاضی همکاری در اجرای این طرح از سطوح دیپلم تا فوق‌لیسانس ، 255 نفر بر حسب نیاز انتخاب ‌می‌شوند و با همکاری دانشگاه‌های شهرستان آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

دهقان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ریاست جمهور تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی ملزم به ارائه امکانات اداری ، تجهیزات اداری و نیروی انسانی جهت اجرای هرچه دقیق‌تر این طرح مهم و ملی هستند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: ادارات شهرستان ملزم هستند دو نفر از کارشناسان خود را به فرمانداری معرفی کنند تا در صورت لزوم از همکاری ایشان در اجرای طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن بهره‌ بریم.

کوروش دهقان ابراز داشت:‌ برنامه جلسات نیمه دوم سال 90 تدوین شده و با تاکیدات فرماندار محترم شهرستان در 3 شکل نرم‌افزار تلفن همراه ، نرم‌افزار کامپیوتری و دفترچه جهت دسترسی آسان مدیران شهرستان به این برنامه طراحی شده و در ابتدای مهرماه در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان متذکر شد:‌ طرح آموزشی مالیات بر ارزش افزوده در آینده‌ای نزدیک با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اصناف در شهرستان برگزار خواهد شد.

دهقان یادآور شد:‌ دیدار عمومی فرماندار دشتستان با مردم در برنامه نیمه دوم سال 90 از سه‌شنبه‌ها به دوشنبه‌ها موکول شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد