ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

در دفاع مقدس شاهد تبعیت از ولایت و ارزش‌های ناب اسلامی بودیم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در جمع مسئولان شهرستان دشتستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: باید تمامی مردم و مسئولان تلاش کنند تا راه شهدا و ایثارگران در جامعه ادامه یابد و همگی با اهداف ایشان آشتا شویم.
عباسعلی اسدی اظهار داشت: در دفاع مقدس شاهد اوج تبعیت از ولایت و اتحاد و انسجام بودیم و با عنایت پروردگار و همه ارزش‌های الهی توانستیم در این نبرد پیروز شویم و انقلاب اسلامی ایران را به همگان بشناسانیم و امروزه تمامی مسئولان باید برای معرفی انقلاب به نسل جدید تلاش کنند.
وی افزود: پروژه مهر از پایان امتحانات خردادماه آغاز شده و با برنامه‌ریزی و تلاش مستمر کارشناسان آموزش و پرورش شاهد سامان‌دهی فضاهای آموزشی و نیروهای انسانی بوده‌ایم.
اسدی تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با 320 مدرسه و 2 هزار و 400 نیروی انسانی آمادگی کامل را برای آغاز سال تحصیلی دارد و از آغاز سال تحصیلی جدید نمایندگی آموزش و پرورش بخش آبپخش با 400 کارمند ، 52 مدرسه و 4 هزار و 200 دانش‌آموز به اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ملحق خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان ساخت: در 30 شهریورماه شاهد برگزاری جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان اول ابتدایی و جشن جوانه‌ها برای دانش‌آموزان اول راهنمایی و در سوم مهرماه شاهد جشن آغاز سال تحصیلی کلیه مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی خواهیم بود.
عباسعلی اسدی عنوان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره) ششم مهرماه جشن عاطفه‌ها همزمان در کلیه مدارس سراسر کشور برای کمک به دانش‌آموزان مستمند و نیازمند در شهرستان برگزار می‌شود.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان متذکر شد:‌ توجه به منویات مقام معظم رهبری ، اجرای دقیق سند آموزش و پرورش ، تربیت دینی و اسلامی و بصیرت‌دهی و حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی سرلوحه حرکت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.
وی اذعان داشت: خانواده گسترده آموزش و پرورش با تمامی اقشار و آحاد جامعه در ارتباط است و از تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های سال تحصیلی همراه ما باشند.
اسدی یادآور شد: در جهانی که به دلیل توسعه و پیشرفت تکنولوژی شاهد بمباران اطلاعاتی و گسترش تهاجمات فرهنگی دشمنان هستیم تمامی مسئولان نهادها و ارگانَ‌های فرهنگی باید در کنار آموزش و پرورش قرار گیریند.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان از اضافه شدن 10 واحد آموزشی به شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: از 10 واحد آموزشی که تا کنون افتتاح شده‌اند و در سال تحصیلی در شهرستان دشتستان افتتاح خواهند شد ، 4 واحد آموزشی با همکاری خیرین ساخته شده است.
این مسئول تاکید کرد: بخش زیادی از پیشرفت و توسعه علمی شهرستان دشتستان به دلیل همکاری آموزشگاه‌های آزاد علمی و موسسات غیر انتفاعی است و با حمایت از این موسسات می‌توان زمینه پیشرفت علمی شهرستان را مهیا ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد