ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری 600 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، فرمانده سپاه شهرستان دشتستان در جمع مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان دشتستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت همه خوبی‌هاست و ما باید تلاش خود را در جهت بزرگداشت این ایام به بهترین شکل به کار گیریم.

یدالله مرادی اظهار داشت: در هشت‌ سال دفاع مقدس شهدا ، رزمندگان ، ایثارگران و ... باارزش‌ترین سرمایه‌شان را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند و ما باید با تمام توان در راه‌ نکوداشت ارزش‌ها و آرمان‌های ایشان و معرفی دوران دفاع مقدس به نسل جدید گام برداریم.

وی افزود: هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای معرفی اهداف و آرمان‌های دفاع مقدس و ایثارگران به نسل جدید و افرادی که آن روزگار را به فراموشی سپرده‌اند را با ارزش‌ها و آرمان‌های آن روزگار آشنا کنیم.

این مسئول ابراز داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی ریشه‌های انقلاب اسلامی را محکم کردند و انقلاب اسلامی ایران اسلامی را به جهان صادر کردند.

مرادی از برگزاری بیش از 600 برنامه در هفته بزرگداشت دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان ساخت: این مهم تنها با همدلی ، همراهی و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی ، بسیجیان و مردم ولایتمدار دشتستان محقق خواهد شد و بسیج و سپاه تمام تلاش خود را در این راه انجام خواهند داد.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان اذعان داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی جهت معرفی دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای دارد و بخش عمده‌ای از برنامه‌های سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس را برنامه‌های فرهنگی ، کلاس‌های سیاسی و عقیدتی ، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... دربر می‌گیرد.

یدالله مرادی ابراز داشت: در ایام بزرگداشت دفاع مقدس شاهد برگزاری دو یادواره شهدا در بخش ارم و مرکز شهرستان خواهیم بود.

وی به اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در هفته دفاع مقدس با هماهنگی و همکار یبسیج جامعه پزشکان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان شاهد اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم خواهیم بود.

این مسئول گفت: در روز جهاد شاهد افتتاح ساختمان پایگاه‌های مقاومت بسیجی که با همکاری استانداری و سازمان بسیج سازندگی ساخته شده‌اند در شهرستان خواهیم بود.

مرادی رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس را انس با قرآن دانست و افزود: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس با برنامه‌ریزی‌های سپاه و بسیج شاهد برگزاری جلسات انس با قرآن خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور یابند و با مردم و خانواده‌های معزز شهدا دیدار کنند و با مشکلاتشان از نزدیک آشنا شوند.

مرادی به برگزاری رژه نیروهای نظامی شهرستان دشتستان در هفته مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: رژه نیروهای دفاع مقدس نمایش قدرت و توان نظامی نیرو‌های نظامی و جمهوری اسلامی ایران است و امسال این مراسم در مجاورت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد