ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان ایثارگری‌ها امت سلحشور ایران

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان گفت: هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بیان همه ایثارگری‌ها ، ازخود گذشتگی‌ها ، رشادت‌ها و پایمردی‌های امت سلحشور ، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است.
غلامحسین خسروی اظهار داشت: حادثه تاریخ‌سازی که در دوران نبرد مقدس در ایران اسلامی به وقوع پیوست همیشه در تاریخ نقش بسته و زمینه‌ساز حرکات گوناگون در خاورمیانه شد.
وی افزود:‌ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مستکبرین جهان پیروزی این نظام را زلزله‌ای بر هیبت خود می‌دانستند و امروزه شاهد پژواک این انقلاب در کشورهای خاورمیانه و برخی کشورهای غربی هستیم.
این مسئول خاطرنشان ساخت: در سال 59 هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی و آمریکای جهانخوار مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و محدوکردن مرزهای ایران اسلامی بود.
خسروی استراتژی دشمن در جنگ با ایران را تجزیه ایران دانست و تصریح کرد: در نقشه‌هایی که رزمندگان ایرانی از ارتش بعث بدست می‌آوردند خرمشهر بعنوان محمره قید شده بود و حرکات دشمنان در تشکیل کشور کردستان با اتحاد کردستان یران ، عراق و ترکیه نمودهایی از تلاش‌های دشمنان برای تجزیه ایران اسلامی بود.
فرماندار شهرستان دشتستان ابراز داشت: در جنگ تحمیلی دشمن قصد تجزیه و محدود کردن مرزهای جغرافیای ایران را داشت و با رهبری‌های داهیانه رهبر کبیر انقلاب و پس از ایشان مقام معظم رهبری شاهد گسترش مرز اسلام به تمامی کشور‌های جهان هستیم.
غلامحسین خسروی عنوان داشت: دشمنان سعی در هجمه علیه حجاب زنان ایرانی را داشتند و امروز شاهد گسترش حجاب بعنوان یکی از ارزش‌ها در سراسر جهان هستیم و برخی از کشورهای غربی برای مقابله با آن مانع ورود زنان و دختران محجبه به مراکز علمی می‌شوند.
خسروی اذعان داشت: حرکت‌های آزادی‌خواهانه و موج‌های بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه و برخی کشورهای غربی شاهد شکل‌گیری و گاها پیروزی آنها هستیم همگی متاثر از انقلاب اسلامی امت ایران است.
وی تاکید کرد: از تمامی مسئولان می‌خواهیم در برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس که از اهمیت خاصی برخوردار است حضور یابند.
این مسئول به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: خانواده آموزش و پرورش خانواده‌ای پرجمعیت متشکل از مربی‌ها و متربی‌ها است و تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای آغاز هرچه بهتر سال تحصیلی همکاری داشته باشند.
فرماندار دشتستان اضافه کرد: طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن که در آبان‌ماه سال جاری در کشور آغاز می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شاهد اجرای این برنامه به بهترین شکل ممکن خواهیم بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد