ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تبیین دفاع مقدس در شرایط هجمه‌های فرهنگی دشمنان از ملزومات است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، امام جمعه آبپخش پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ارشد شهرستان دشتستان ضمن تسلیت به مناسبت رحلت ایت‌الله دشتی نجفی گفت: آیت‌الله میرزا احمد دشتی نجفی از افتخاران استان دارالمومنین بوشهر و ایران اسلامی در حوزه علمیه قم و حوزه نجف بوده‌اند و فقدان ایشان خسارتی جبران ناپذیر برای جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های و رشادت‌های مردم مومن و ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس است و باید تلاش خود را برای ادامه راه شهدا و ایثارگران به کار گیریم.

وی افزود: همگی ما نسبت به دفاع مقدس یک وظیفه سنگین بر دوش داریم و باید ایثارگری و ازخودگذشتگی رزمندگان را ، جانباران و شهدا را در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشته و به نسل‌های جدید و آینده معرفی کنیم.

رضایی خاطرنشان ساخت: یکی از مقدساتی که در سال‌های اخیر توسط دشمنان انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار گرفته است دفاع مقدس رزمندگان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس است و با عناوین مختلف سعی در کم‌رنگ جلوه دادن این مهم دارند.

این مسئول بیان داشت: تبیین واقعیات دفاع مقدس به صورت مستدل در این برهه از زمان که شاهد تهاجم دشمنان به این ارزش‌ها هستیم وظیفه ماست.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی ما آغاز کننده جنگ نبودیم و تنها در برابر حملات دشمنان برای دفاع از کیان اسلامی ایستادگی کردیم و قطع‌نامه 598 خود اثباتی بر این مدعاست که ما در این جنگ مهاجم نبوده‌ایم.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی تصریح کرد: ما این دفاع را به آن جهت مقدس می‌گوییم ، زیرا شعار رهبر کبیر انقلاب و امت ما در دوران 8 سال دفاع مقدس بود و کشور ما در برابر دنیای کفر ایستادگی کرد.

رضایی در همین راستا تاکید کرد: در 8 سال ایستادگی مقابل دنیای کفر و استکبار با دفاع جانانه امت سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی از بیش از 33 کشور اسیر گرفتیم.

وی گفت: دفاع مقدس دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اسلامی بود نه مرزهای جغرافیایی و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر و والامقام باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد