ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اتحاد رمز دستیابی به موفقیت و پیروزی جوامع انسانی است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش در جمع صدها شهروند آبپخشی گفت: در دو سال گذشته حل مشکلات مربوط به زمین‌های مردم به یکی از اساسی‌ترین و چالشی‌ترین مشکلات برای مردم و شورای اسلامی شهر آبپخش تبدیل شده است.

محمد افتخاری اظهار داشت: در مساله زمین شهوندان شورای اسلامی شهر آبپخش بر مالکیت شهروندان تاکید دارد و در مساله پروژه مسکن مهر و مجتمع فرهنگی و هنری شهر آبپخش بر این مساله تاکید کردیم که مورد انتقاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولان شهرستان قرار گرفتیم.

وی در همین راستا افزود: در پروژه مجتمع فرهنگی با کسب رضایت مالک جهت کلنگ‌زنی طی مصوبه‌ای قانونی شهرداری را موظف به پرداخت قیمت زمین کردیم و در مساله پروژه مسکن مهر با مخالفت مالک زمین در حضور مسئولان شهرستان مانع کلنگ‌زنی این پروژه شدیم.

افتخاری اذعان داشت:‌شوراهای اسلامی شهر و روستا باید تسهیل کننده دولت و مردم باشند و ما بعنوان نمایمدگان مردم همیشه سعی کرده‌ایم در کنار مردم شهر آبپخش باشیم و مشکلاتشان را حل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان ساخت: برای حل مشکلات بوجود آمده در زمینه استقرار دانشگاه آزاد اسلامی شهر آبپخش با رایزنی‌های شورای شهر با رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی امیدواریم هرچه زودتر شاهد حل این مشکل باشیم.

این مسئول تصریح کرد: تفکیک شهرستان دشتستان مساله مهمی است که در سال‌های طولانی درباره آن مباحثی مطرح بوده و در دراز مدت آینده شاهد تحقق این مساله خواهیم بود و نتیجه آن به هر نحو بر آینده آبپخش تاثیرگزار خواهد بود.

محمد افتخاری بیان داشت: ارتقاء شهر آبپخش به مرکز شهرستان از خواسته‌های به حق مردم آبپخش است و همگام با شهرها و بخش‌های همجوار با پیگیری‌هایی از بیت رهبری ، نهاد ریاست جمهوری ، وزارت کشور ، استانداری و نهادهای سیاسی ذی‌صلاح برای تحقق این خواسته مردم پیگیری‌هایی انجام داده‌ایم.

وی کتذکر شد:‌ فلسفه وجودی شوراهای اسلامی شهر و روستا استفاده از خرد جمعی در زمینه پیشرفت است و ما همیشه آمادگی آن را داریم که شهروندان راهکارها ، پیشنهادات و انتقاد‌های سازنده خود را در جلسات شورای شهر مطرح کنند.

افتخاری یادآور شد: با اتحاد و همدلی می‌توان گام‌های بلندی برداشت و مردم با همکاری با شورای اسلامی شهر و ارائه راهکار‌های خلاقانه می‌توانند زمینه پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر شهر آبپخش را مهی سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد