ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبپخش در جایگاه علمی ویژه‌ای در منطقه قرار دارد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در جمع برخی فعالان اجتماعی و صاحل‌نظران آبپخشی گفت:‌ آبپخش از لحاظ علمی در جایگاه مطلوبی قرار دارد و صاحب‌نظران و اندیشمندان زیادی در سطح شهر و بخش وجود دارند که برای پیشرفت و توسعه آبپخش می‌توان از نظرات ایشان بهره جست.
مصطفی رضایی اظهار داشت:‌ ما معتقدیم آبپخش شایستگی مرکز شهرستان شدن را دارد و همانگونه که شهرها و بخش‌های همجوار جهت ارتفاء مرکز بخش به مرکز شهرستان تلاش می‌کنند ما نیز این امر مهم را پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود:‌متاسفانه خلل‌ها و کارشکنی‌هایی در زمینه دانشگاه آزاد اسلامی آبپخش صورت گرفته که باعث شده افتتاح این دانشگاه به تاخیر افتد و با همکار نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان دشتستان مشغول به حل مشکلاتن و رفع موانع هستیم.
رضایی تصریح کرد: شوراهای اسلامی در شهر و روستا پل ارتباطی مردم ،‌ مسئولان و دولتمردان هستند و شورای اسلامی شهر آبپخش همیشه آمادگی آن را دارد که از پیشنهادات و راهکار‌های سازنده شهروندان جهت پیشرفت شهر بهره‌ بریم.
این مسئول خاطرنشان ساخت: در زمینه ارتقاء بخش آبپخش در یک‌سال گذشته با همراهی فعالان اجتماعی و نخبگان شهر اقداماتی صورت گرفته و نتایجی نسبتا مطلوب به دنبال داشته است.
مصطفی رضایی ابراز داشت: استقرار ادارات مختلف و نمایندگی آنها در شهر آبپخشی یکی از خواسته‌های اصلی شهرواندان است و شورای اسلامی شهر آبپخش با جدیت پیشرفت اداری آبپخش را دنبال می‌کند.
رضایی تصریح کرد: در دوسال گذشته شاهد استقرار نمایندگی تامین اجتماعی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ثبت احوال ، استقلال نمایندگی آموزش و پرورش از بخش همجوار بوده‌ایم و اخیرا موفق به تصریب دادگاه عمومی شهر آبپخش شده‌ایم که پس از تعیین قاضی شاهد استقرار این اداره در آبپخش خواهیم بود.
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش تاکید کرد:‌ با پیگیری‌های صورت گرفته برای حل مشکلات زمین‌های شهروندان آبپخشی و بررسی کارشناسان منابع طبیعی هم‌اکنون یک شرکت خصوصی در حال نقشه‌برداری از منازل مسکونی شهر آبپخش است
مصطفی رضایی در همین راستا بیان داشت: با رایزنی‌های شورای اسلامی شهر هزینه نقشه‌برداری هر پلاک از 30 هزار تومان به 15 هزار تومان کاهش یافت و از شهروندان می‌خواهیم مبلغ بیشتری جهت این امر پرداخت نکنند و در صورت مشاهده موارد تخلف شورای اسلامی شهر آبپخش را مطلع سازند.
وی افزود: یکی از مسائل و ایراداتی که در رابطه با دانشگاه آزاد اسلامی شهر آبپخش بیان می‌شود فاصله آبپخش با شهر شبانکاره است و این در حالی است که قبلا کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران این دانشگاه بررسی‌های لازم را انجام داده و استقرار دانشگاه در آبپخش را تایید کرده‌اند.
رضایی گفت: با رایزنی‌های شورای اسلامی شهر آبپخش در اواسط مهرماه نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران شهرستان برای آشنایی با مشکلات آبپخش در این شهر حاضر خواهند شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد