ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جشن عاطفه‌ها گامی مهم در تسهیل تحصیل مددجویان کمیته امداد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش صبح امروز در جلسه هماهنگی جشن عاطفه‌ها گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در راستای محرومیت‌زدایی گام برداشته و خدمات گسترده‌ای به خانواده‌های مستمند ارائه نموده است.
علی‌اکبر جوکار اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 400 دانش‌آموز در بخش آبپخش از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می‌برند و تلاش خود را برای رفع حد‌اکثری نیازهای ایشان در حد توان به کار گرفته‌ایم.
وی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از بیش از 7 خدمت متنوع تحصیلی بهره‌مند می‌شوند و تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به محصلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به کار گرفته‌ایم.
این مسئول خاطرنشان ساخت: در راستای خدمات رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهد برگزاری کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت بوده‌ایم که بیش از 150 دانش‌آموز مددجو در این کلاس‌ها شرکت داشته‌اند.
جوکار تصریح کرد: عمده فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در کلاس‌های اوقات فراغت برنامه‌های فرهنگی ، هنری و آموزش تکنولوژی IT و ICT را در بر گرفته که به لطف خداوند متعال در این زمینه موفق بوده‌ایم.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان داشت: هرساله به منظور تامین برخی از نیازهای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال در ششم مهرماه همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری این جشن در آبپخش خواهیم بود.
علی‌اکبر جوکار ابراز داشت: امر تعلیم و تربیت در جوامع انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و با تسهیل امکان تحصیل دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند می‌توان جهت ریشه‌کن نمودن فقر در جوامع گام برداشت.
بخشدار آبپخش در ادامه بیان داشت: کمیته امداد خدمت و یادگار امام راحل برای رفع نیازهای خانواده‌های محروم جامعه است و و در سال‌های اخیر این نهاد خدمات شایان ذکری به طبقات محروم جامعه ارائه داده است.
احمد خرم‌روز خاطرنشان ساخت: در سال‌های اخیر یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال‌زایی و کاهش مجموعه تحت حمایت سوق یافته است و از طریق پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان زمینه اشتغال ایشان را فراهم می‌آورد.
وی ادامه داد: پرداخت وام کارآفرینی از اقدامات موثر در کاهش فقر در جامعه است و علاوه بر رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال در دراز مدت و کمک به رشد اقتصادی کشور شود.
خرم‌روز تصریح کرد: از کلیه مسئولان و مردم ولایتمدار بخش آبپخش دعوت می‌کنیم برای رفع نیاز‌های دانش‌آموزان و دانشجویان مستمند و کمک به تحصیل آسان ایشان در برگزاری جشن عاطفه‌ها حضور پررنگ داشته باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد