ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند سال تحصیلی به بهترین شکل آغاز شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، شهردار آبپخش در مراسم جشن شکوفه‌ها در آبپخش گفت: باید تمامی دستگاه‌ها تلاش کنند تا د فضای پر شور و نشاطی را در آغاز سال تحصیلی در جامعه ایجاد شود و خاطره ای بیادماندنی از آغاز سال تحصیلی در ذهن دانش آموزان بجا بماند.

سید محمود موسوی گفت: شهرداری آبپخش تمهیدات لازم را برای آغاز سال تحصیلی اندیشیده و با نصب پلاکاردهای مرتبط در سطح شهر فضای شهر را برای ایام بازگشایی مدارس تزیین و بانشاط خواهیم کرد.

وی افزود: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس فرصتی است که دلاور مردیهای رزمندگان برای دانش آموزان بیان شود و باید از راویانی که توانایی بازگو کردن رشادتهای دفاع مقدس را به زبان ساده برای دانش آموزان دارند، استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه باید روح دانش آموزان را با بزرگی شهدا، جانبازان و آزادگان و رزمندگان آشنا کنیم ، ابراز داشت: شهرداری آبپخش در آستانه آغاز هفته بزرگداشت دفاع مقدس اقدام به نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی که نماد ملیت و افتخار ایران و انقلابی است که شهدا جان خود را برای آن فدا کردند را در سراسر خیابان‌ اصلی شهر نصب نموده است.

سید محمود موسوی تصریح کرد: برای تحقق رویکرد فرهنگی شهرداری آبپخش در آغاز سال تحصیلی شهرداری آبپخش به مناسبت روز آتش‌نشان اقدام به هماهنگی برای برگزاری مسابقه نقاشی میان تمامی مقاطع تحصیلی نموده است.

وی یادآور شد: در روزگاری که تکنولوژی پیشرفت کرده است باید از تمام توان برای آموزش و تعلیم کودکان و نوجوانان بهره برده شود و از روش‌های نوین تدریس در مدارس بهره برده شود.

موسوی اذعان داشت: باید در سنین کودکی و نوجوانی فرزندان و دلبندان خود را با اصول شهرنشینی و شهروندی آشنا کنیم و شهرداری در همین راستا اقدام به توزیع کتاب‌های اصول شهروندی در بین خانواده‌ها نموده است و از خانواده‌ها می‌خواهیم فرزندانشان را در کانون گرم خانواده با این اصول آشنا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد