ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نقش تعلیم و تربیت در رشد و توسعه میهن اسلامی بی‌بدیل است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در جمع حاضرین در جشن جوانه‌ها گفت: جایگاه ارزشمند تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش بی‌بدیل آن در رشد و توسعه جوامع انسانی غیر قابل انکار است.

مصطفی رضایی اظهار داشت: در فصل مدارس و مهرماه باید هرچه بیشتر و بهتر در فراهم نمودن شرایط مساعد و مورد قبول در جهت کمک به فرهنگیان و معلمان تلاش نماییم .

وی افزود: مدرسه خانه دوم دانش آموزان است و باید شرایط را برای آسایش بهتر صاحبان این خانه که دانش آموزان می باشند فراهم نماییم و شورای اسلامی شهر آبپخش در طول سال تحصیلی همراه مدارس است و در تمامی زمینه‌ها پشتیبان و یاور مدارس و دانش‌آموزان خواهد بود.

رضایی با اشاره با سال جهاد اقتصادی اذعان داشت: به فرمان رهبر معظم انقلاب سال 1390 با نام جهاد اقتصادی مزین شده است و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا آینده‌سازان علمی را با این هدف والا که پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو آن است آشنا کنیم.

این مسئول به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس پشتوانه بزرگ فرهنگی ایجاد کرد و تعداد زیادی از شهدای جنگ تحمیلی از میان همین دانش آموزان و معلمان بودند و باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم و با این کار یاد ایشان را در جامعه زنده‌ نگه‌ داریم.

مصطفی رضایی ابراز داشت: رزمندگان دفاع مقدس در بدترین شرایط جوی مبارزه کردند و عزت و سربلندی را به میهن اسلامی ایران هدیه کردند و حماسه بزرگ و زیبای دفاع مقدس را خلق کردند.

رضایی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش و شهرداری آبپخش اولویت‌های فرهنگی را یکی از برنامه‌های راهبردی خود قرار داده‌اند و با حمایت از برنامه‌های فرهنگی و تیم‌های ورزشی مختلف این واقعیت را به منصه ظهور گذاشته‌ایم و این امر در سال تحصیلی به شکلی وسیع‌تر ادامه خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد