ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

معلمان هدایتگران آینده ساران جامعه هستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، بخشدار آبپخش صبح چهارشنبه در مراسم جشن جوانه‌ها گفت: بحث آموزش و تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و امامان معصوم (ع) در سخنان خود بارها بر این مهم تاکید داشته‌اند.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: دانش‌آموزان سال‌های حساس و سرنوشت‌ساز عمر خود را در مدارس به سر می‌برند و مدیران و مربیان تلاش خود را برای پیشرفت تحصیلی و اجتماعی ایشان به کار می‌گیرند و می‌طلبد اولیاء در طول سال تحصیلی چندین بار از مدارس بازدید کنند ، با مسائل و مشکلات ایشان آشنا شوند و زمینه رشد تحصیلی جگرگوشه‌هایشان را مهیا سازند.
وی افزود: در زمینه آموزش و پرورش و علوم پرورشی کشور ما در جایگاه مطلوبی در جهان قرار دارد و این حاصل تلاش دولتمردان انقلابی و متعهد در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
خرم‌روز خاطرنشان ساخت: دوران تحصیل در مقطع راهنمایی از حساس‌ترین مقاطع زندگی نوجوانان است و در این دوران اولیاء دانش‌آموزان در خانه و مدیران و مربیان با شناسایی مشکلات و نیازها می‌توانند زمینه رفع مشکلات و نیاز‌های دانش‌آموزان را فراهم آورند.
این مسئول ابراز داشت: فاصله خانه‌ تا مدرسه در زندگی دانش‌آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به این محیط می‌توان زمینه رشد و شکوفایی اجتماعی دانش‌آموزان را فراهم آورد.
بخشدار آبپخش در همین راستا تصریح کرد: نوجوانان در محیط خانه با حمایت اولیاء و در محیط مدرسه با حمایت مربیان احساس امنیت می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی و دقت نظر حدفاصل این‌ دو را برای دانش‌آموزان امنیت بخشید و ایده‌آل کرد.
احمد خرم‌روز بیان داشت: پیامبری شغل انبیاست و معلمان باید تلاش و توان خود را به کار گیرند تا همانند انبیا هدایتگر جامعه باشند و زمینه سعادت و کامیابی افراد جامعه را مهیا کنند.
وی ادامه داد: معلمان و آموزگاران در تربیت دانش‌آموزان باید به پایه‌های اعتقادی و مسائل دینی دانش‌آموزان توجه کنند و آینده‌سازانی مومن و معتقد به دین مبین اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی تربیت کنند.
خرم‌روز اضافه کرد: معلمی تنها یک شغل نیست بلکه یک وظیفه است و افراد در آن وظیفه باید بر هدایت دانش‌آموزان ، روشنگری و بصیرت بخشی به ایشان دقت نظر داشته باشند.
بخشدار آبپخش یادآور شد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی امری میمون و مبارک است و اولیاء مدارس باید در این ایام به تبیین دفاع مقدس بپردازند و جوانان و نوجوانان و نسل‌های جدید جامعه را با این جقایق ارزشمند آشنا سازند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد