ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هر روز جنگ برای امت ایران نعمت و برکت بود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، امام جمعه برازجان در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان گفت: رزمندگان ، شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و برای ایران اسلامی عزت و شکوه و اقتدار پدید آوردند.
حجت‌الاسلام حسن مصلح با اظهار داشت: جهاد و دفاع در دین مبین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و پیامبر و امامان همیشه در جهاد بوده و در سخنان و وصایای خود مکررا ما را به جهاد فی‌ سبیل‌الله دعوت کرده و اجر و ثواب زیادی برای آن مطرح می‌کنند.
وی افزود: دین مبین اسلام ما را به جهاد ، مبارزه و ستیز با دشمنان دعوت کرده است و این نشان از اهمیت بالای دفاع از کیان و میهن اسلامی دارد.
مصلح تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) نماز ، جهاد و احسان را به موازات همدیگر برترین اعمال معرفی کرده و این امر نشان از اهمیت بالای جهاد در دین مبین اسلام و جامعه اسلامی دارد و مسلمانان همیشه باید در دفاع از دین مبین اسلام آماده و حاضر باشند.
این مسئول خاطرنشان ساخت: در سایه جهاد می‌توان عزت و مجد و شرافت را برای آیندگان به ارث گذاشت و در این مسیر می‌توانیم بع عزت و اقتدار و شکوه جامعه اسلامی دست یابیم.
حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) درباره جهاد گفت: صبر یک رزمنده در میادین جبهه و جنگ و صیانت از مرز و شرافت کیان اسلامی ، برابری می‌کند با چهال سال عبادت یک‌ عابد و این به دلیل وضعیت سخت و طاقت‌ فرسای میادین مبارزه و جهاد است.
مصلح ادامه داد: هر ملت و قومی که جهاد و مبارزه را ترک کند خداوند متعال جامه ذلت و خواری را بر وی خواهد پوشاند و دشمنان و مستکبران بر ایشان سیطره خواهند یافت.
امام جمعه برازجان تاکید کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی نشات گرفته از مقاومت مردمان سلحشور این دیار در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رزم و حماسه و ایثارگری رزمندگان و شهداست.
وی افزود: پاسداری و حراست از میهن اسلامی برترین اعمال است و باید تلاش شود یاد و خاطره حماسه هشت سال دفاع مقدس به بهترین شکل در هفته بزرگداشت دفاع مقدس زنده شود.
حجت‌الاسلام حسن مصلح ابراز داشت: بیداری و خیزش کشورهای اسلامی و جوشش و حرکت امت اسلام در کشورهای منطقه الگوگرفته از ایران اسلامی است و مردم فلسطین ، لبنان و کشورهای منطقه از امت سلحشور ایران درس آزادگی ، عزت ، ظلم‌ستیزی و ... مقاومت را آموخته‌اند.
مصلح افزود: هر روز جنگ برای ایران اسلامی نعمت و برکت بوده و استقلال فرهنگی ، سیاسی و خودکفایی در تمامی زمینه‌ها در سایه جنگ و مقاومت به دست آمد و با پیروزی در این جنگ توانستیم انقلاب اسلامی ملت ایران را به جهان صادر کنیم.
این مسئول اذعان داشت: ما ریشه‌های انقلاب اسلامی را محکم کردیم ، ابهت قدرت‌های شرق و غرب را شکستیم و دوستان و دشمنان ایران اسلامی را شناختیم.
وی با بیان اینکه استقلال روح اسلامی انقلابی در سایه دفاع مقدس تحقق یافت ، تصریح کرد: جنگ ما حنگ حق و باطل ، جنگ ایمان و رذالت بود و همیشه ادامه دارد و باید آماده مقابله باشیم.
امام جمعه برازجان خاطرنشان ساخت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تجدید عهد و میثثاق با اهداف و آرمان‌های والای امام (ره) ، شهدای گرانقدر و انقلاب اسلامیو اصرار ورزیدن بر آنهاست.
مصلح یادآور شد: رمز پیروزی امت اسلامی در انقلاب و جنگ تحمیلی اسلام و قرآن بود و باید همواره بر ایندو تمسک جوییم و با وحدت و انسجام و برادری در راه حفظ ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران کوشا باشیم و انقلاب خود را بر جهانیان ثابت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد