ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خبرنگاران چشمان تیزبین و حقیقت‌یاب جامعه هستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yerfmc5by70b1dts1ue.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، بعد از ظهر امروز بخشدار آبپخش (احمد خرم‌روز) و شبانکاره (مختار چترسنجی) طی آیینی از دفتر نمایندگی پرتیتراژترین روزنامه کشور در شهرستان دشتستان بازدید کردند.

بخشدار آبپخش در جمع خبرنگاران روزنامه جام جم در شهرستان دشتستان گفت: عصر جدید عصر رسانه است و رسانه‌ها نقش غیرقابل انکاری در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم ایفا می‌کنند.

احمد خرم‌روز خبرنگاران را چشمان تیزبین و حقیقت‌یاب جامعه خطاب کرد و اذعان داشت: در جامعه امروزی خبرنگاران رابطانی بین مردم و مدیران هستند و باید با اطلاع‌رسانی صحیح ، بدور از جنجال‌آفرینی و حاشیه سازی مردم را با عملکرد دولتمردان آشنا سازند.

خرم‌روز اذعان داشت: خبرنگاران باید خواسته‌ها و مطالبات مردم را با مسئولان در میان بگذارند و با انتقادات سازنده زمینه بهبود کار مسئولان را فراهم کنند.

بخشدار شبانکاره در ادامه بیان داشت: اطلاع‌رسانی نقش غیرقابل انکاری در پیشرفت و توسعه جوامع انسانی دارد و خبرنگاران با صداقت و تیزبینی باید حقایق را برای مردم مطرح کنند.

مختار چترسنجی تصریح کرد:‌ شهرستان دشتستان از لحاظ فعالیت خبری و رسانه‌ای در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این امر نشان از توجه مردم فرهنگ‌دوست شهرستان دشتستان بر امر اطلاع‌رسانی دارد.

چترسنجی اظهار داشت: صداقت ، دقت نظر ، شیوایی بیان ، امانتداری از ویژگی‌های مهم خبرنگاران است که این ویژگی‌ها در خبرنگاران دشتستانی کاملا وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد