ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دستگیری سارق محصولات خرمای کشاورزان آبپخشی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، فرمانده کلانتری انتظامی آبپخش عصر امروز در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی در ساعت 14.25 دقیقه روز جمعه موفق به دستگیری سارق نخیلات منطقه آبپخش شدیم.
شهرام حامد‌خواه اظهار داشت: در این عملیات موفق به کشف و توقیف 200 کیلوگرم خرمای مسروقه ، یک دستگاه اتومبیل و پاره‌ای از تجهیزات برداشت محصول خرما شدیم.
وی از گشت شبانه‌روزی کلانتری انتظامی آبپخش خبر داد و افزود: امنیت جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و کلانتری انتظامی آبپخش ارتقاء امنیت را هدف اصلی خود قرار داده است.
حوزه استحفاظی کلانتری انتظامی آبپخش وسعت بالایی دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته موفق به ارتقاء شاخص‌های امنیتی و برقراری امنیت در منطقه آبپخش شده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و کلاه ایمنی متوقف می‌شوند اذعان داشت: کلانتری انتظامی آبپخش با تخلفات در برابر قوانین راهنمایی و رانندگی خصوصا در موتور سیکلت‌ها به جدیت برخورد می‌کند و با تشکیل پرونده و توقف موتورسیکلت پرونده‌ها را به شورای حل اختلاف ارجاع می‌دهیم.
حامدخواه خاطرنشان ساخت: از راکبین موتورسیکلت‌ها می‌خواهیم برای رعایت نظم و قانون در جامعه و حفظ جان خود از تخطی از قوانین راهنمایی خودداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد