ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

امنیت خواسته اصلی آحاد جامعه از مسئولین است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، رییس شورای اسلامی شهر آبپخش عصر امروز در جمع کارکنان کلانتری انتظامی بخش آبپخش گفت: ایجاد امنیت در جوامع انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از خواسته‌های مردم از مسئولین ارتقای شاخص‌های امنیتی جامعه است.
مصطفی رضایی اظهار داشت: فعالیت نیروی انتظامی تاثیر مهمی در بهبود وضعیت امنیت جامعه دارد و این نیرو با فعالیت بی‌وقفه خویش عرصه را بر مجرمان و خلافکاران تنگ کرده و در مسیر تحقق آسایش و امنیت هرچه بیشتر مردم گام بردارند.
وی افزود: امنیت و آرامش اجتماع یک همت عمومی می‌طلبد و مردم باید برای تثبیت امنیت و آسایش خود با نیروی انتظامی همکاری بیشتری داشته باشند و مسائل و مشکلات را در موقع مناسب به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
رضایی تصریح کرد:
ما مدیون شهدا هستیم و بسیاری از شهدای انقلاب در زمره شهیدان نیروی انتظامی هستند که در راه امنیت و ایجاد آرامش و در درگیری با مهاجمان به امنیت و آسایش اجتماع اسلامی به شهادت رسیدند و ما باید در راه‌ پاسداری و حراست از ارزش‌های آن بزرگواران گام برداریم.
این مسئول در همین راستا اذعان داشت: 
نعمت امنیت به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و جانفشانی و ایثارگری شهدای انقلاب به کشور ارزانی شده است و نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت و آرامش کشور نقش مهم و بی‌بدیلی در استمرار عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان دارد.
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه اقتصاد قریب به 80 درصد مردم آبپخش وابسته به کشاورزی و باغبانی است ، متذکر شد: در منطقه ما ارتزاق جمع کثیری از مردم وابسته به خرما و کشاورزی است و در فصول مختلف با حراست و نگهداری از باغات می‌توان زمینه آسایش تعداد زیادی از مردم منطقه را فراهم ساخت.
مصطفی رضایی ادامه داد: در همین راستا شورای اسلامی شهر آبپخش پیگیری خود جهت استقرار پاسگاه انتظامی روستای بنار آزادگان که در زمان‌های گذشته پیگیری‌های لازم برای استقرار آن انجام شده است را از سر گرفته و امید داریم با استقرار این پاسگاه بتوانیم گام‌های مهمی در تامین امنیت نخیلات منطقه برداریم.
رضایی افزود: دستگیری سارق محصولات خرمای کشاورزان که در مدت‌های اخیر زمینه نگرانی و تشویش ذهنی کشاورزان آبپخشی را فراهم آورده بود از فعالیت‌های ارزشمند و قابل تقدیر کلانتری انتظامی آبپخش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد