ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

راه‌اندازی بسته‌بندی‌خرمای‌آبپخش‌از اهمیت بالایی برخوردار است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، بخشدار آبپخش شامگاه گذشته در بازدید از شرکت بسته‌بندی خرمای آبپخش گفت: رونق و ایجاد صنایع تبدیلی و بسته‌بندی خرما در منطقه می‌تواند تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت بازار خرمای منطقه داشته باشد.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: با ایجاد صنایع تبدیلی و واحد‌های بسته‌بندی خرما علاوه بر رفع مشکلات و نیازهای می‌توان زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی فراوان را بوجود آورد.
وی افزود: آمار و اطلاعات موجود حکایت از آن دارد که در سال‌های گذشته شرکت بسته‌بندی خرمای آبپخش که به در حال حاضر به دلیل برخی مسائل و مشکلات تعطیل است قریب به 200 فرصت شغلی را در منطقه بوجود آورده بود.
خرم‌روز با اشاره به وجود بیش از 1.5 میلیون اصله نخل در منطقه آبپخش اذعان داشت: راه‌اندازی مجدد این شرکت تاثیر زیادی بر بهبود وضعیت خرمای منطقه و دگرگونی بازار خرما دارد و می‌طلبد مسئولین محلی با پیگیری‌های خود زمینه فعالیت این شرکت را فراهم آورند.
این مسئول اضافه کرد: اقتصاد بالغ بر 50 درصد ساکنین بخش آبپخش وابستگی مستقیم به خرما دارد و مسئولین باید تلاش برای حل مشکلات خرما را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار دهند.
بخشدار آبپخش بیان داشت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی عبادتی بزرگ است و از بدو ورود به بخشداری آبپخش تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم و رفع مشکلات بازار خرمای منطقه به کار گرفته‌ام.
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در ادامه گفت: شورای اسلامی شهر در یک‌سال اخیر در راستای حل مشکلات بازار فروش محصول خرما و مشکلات پیرامون مساله آبیاری نخیلات عزم خود را جزم کرده است.
مصطفی رضایی با بیان اینکه ایجاد اشتغال یکی از سیاست‌های اساسی دولت است ، افزود: بر اساس آمار بیش از 500 فرصت شغلی در عملیات داشت تا برداشت محصولات خرما ایجاد می‌شود و با بهبود وضعیت بازار خرما می‌توان زمینه حفظ و افزایش این فرصت‌های شغلی را بوجود آورد.
رضایی خاطرنشان ساخت: سال 1390 بنابر فرموده مقام معظم رهبری به نام " جهاد اقتصادی" مزین شده است و با تلاش در راستای بهبود وضعیت کشاورزان و نخلداران می‌توان زمینه رونق اقتصادی هرچه بیشتر منطقه را بوجود آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد