ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آمار دقیق باعث تسریع رونق و توسعه کشور می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش ، بخشدار شبانکاره عصر امروز در جمع مدیران اجرایی بخش شبانکاره گفت: سرشماری نفوس و مسکن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کشور است و در آبان‌ماه سال جاری شاهد اجرای آن خواهیم بود.
مختار چتر‌سنجی اظهار داشت: سیاست‌های اساسی هر کشور بر اساس در اختیار داشتن آمار و اطلاعات دقیق صورت می‌پذیرد و با در اختیار داشتن اطلاعات و آمار دقیق می‌توان در راستای پیشرفت و توسعه توانمند گام برداشت.
وی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن بر اساس قانون جدید به جای هر 10 سال ، هر 5 سال یک بار برگزار می شود و این امر تاثیر بسزایی در بهبود برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت ، میان‌مدت و بلند مدت دارد.
چترسنجی با اشاره به دستور رییس جمهور دررابطه با طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 ابراز داشت: بر اساس دستور ریاست محترم جمهور تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی موظفند امکانات اداری ، تجهیزات موتوری و نیروی انسانی را در اختیار اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 قرار دهند و از مسئولین بخش شبانکاره انتظار داریم تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر این امر در شبانکاره به کار گیرند.
این مسئول با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در استان بوشهر اذعان داشت:
یکی از مهمترین اهداف این اجلاس داشتن یک پیام معنوی برای مخاطبین و ترویج نماز در بین مردم و بخصوص نوجوانان و جوانان است و در هر استانی شاهد برگزاری این اجلاس بوده‌ایم منشا خیر و برکات فراوان بوده‌است.
بخشدار شبانکاره تصریح کرد: غنا بخشیدن به فریضه نماز از مهمترین اقداماتی است که می توان در بخش فرهنگی انجام داد بنابراین جهت برگزاری مطلوب و هرچه بهتر آن باید تمام توان و امکانات خود را بسیج کنیم.
مختار چترسنجی اذعان داشت: نماز در تربیت انسانهای جامعه نقش بسزایی دارد و این امر بیانگر اهمیت و جایگاه ستون دین مبین اسلام است.
وی با بیان اینکه تمامی احکام ناب اسلام محمدی به نوعی با فرهنگ نماز گره خورده است، اظهار داشت: در هیچ دینی همانند اسلام به نماز و مراتب آن اهمیت و تاکید نشده است و تمامی ائمه اطهار برای ترویج فرهنگ نماز تلاش‌ و مجاهدت‌های فراوانی را صورت دادند.
چترسنجی متذکر شد: از تمامی مسئولان ادارات بخش انتظار داریم در راستای اقامه فرهنگ نماز در ابتدای وقت در ادارات خود اقدام به برگزاری نماز جماعت کنند و از طریق سیستم‌های صوتی خود اقدام به پخش اذان کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد