ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت 6 مدرسه قرآنی در بخش آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/noc2rl7ihl0coqbap0jf.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش ، مدیر مدرسه تخصصی قرآن آبپخش در همایش میثاق با قرآن مدارس آبپخش  قرآن را بزرگ‌ترین معجزه الهی عنوان کرد و گفت: این کتاب آسمانی، کامل‌ترین کتاب و اسلام کامل‌ترین دین الهی است که تاکنون بر مردم نازل شده و در کتاب قرآن راجع به تمامی موارد و مقررات، احکام و تمامی جوانب زندگی انسان سخن به میان آورده شده و هیچ موضوعی نیست که انسان در قرآن آن را نیابد.
سید عباس محمدی خطاب به دانش‌آموزان آبپخشی اظهار داشت: این کتاب آسمانی را چراغ راه همه انسان‌ها دانست و از آنان خواست تا در تمامی شئون زندگی خود قرآن را چراغ راهنما قرارداده و از آن غافل نشوند.
وی افزود: قرآن از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است و هم‌اکنون در بخش آبپخش شش مدرسه قرآنی فعالیت دارد.
محمدی در همین راستا عنوان داشت: سال گذشته سه مدرسه قرآنی به نام‌های شهید صمصامی،شهید رضایی منفرد و عفت در بخش آبپخش شروع به فعالیت کردند و با آغاز سال تحصیلی جدید سه مدرسه قرآنی دیگر به نامهای فرزانگان،ام‌البنین و جهاد در بخش آبپخش فعال می‌شوند.
این مسئول خاطرنشان ساخت: مدارس قرآنی از نیمه دوم سال 88در بخش آبپخش شروع به فعالیت کردند که در این مدارس بیش از 1250قرآن آموز در قالب 50کلاس درس با معارف نورانی قرآن آشنا شده‌اند.
مدیر مدرسه تخصصی قرآن آبپخش بادآور شد: از بدو تاسیس مدارس قرآنی در بخش تاکنون بیش از 12000نفر دانش آموز در قالب برنامه درسهایی از قرآن تحت پوشش قرار گرفته اند و به 500دانش آموز هم هدایای نقدی و غیرنقدی اهدا شده است.
سید عباس موسوی افزود: مدرسه تخصصی قرآن بخش آبپخش از راهکارهای گوناگون برای جذب کودکان و نوجوانان بهره‌ ‌می‌برند و تشکیل اردوهای تابستانی و برگزاری کلاسهای اوقات فراغت را از برنامه‌های تشویقی این مرکز است. 
وی با بیان اینکه جایگاه واقعی قرآن در بین آحاد جامعه بیش از گذشته ترویج یافته است، افزود: ماندگاری، توجه و کاربرد مفاهیم و معانی آیات قرآن در میان خانواده ها نیز بیش از گذشته گسترش یافته است.
این مسئول اظهارداشت: عزت، اقتدار، بالندگی و خود کفایی انقلاب اسلامی در سایه تبعیت از فرامین قرآن کریم است.
محمدی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت قرآن است، افزود: با آغاز به کار مدارس قرآنی در بخش آبپخش  فعالیت‌های قرآنی در بخش آبپخش بیش گسترش چشمگیری یافته است و قرآن بهترین کتاب قانون گذاری برای جامعه بشریت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد